شناسهٔ خبر: 33825058 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آموزش مهارت کسب و کار در«راهش اینه»/ ایجاد امید در تولیدکنندگان

فصل دوم برنامه «راهش اینه » از گروه آموزش‌های عمومی شبکه هفت سیما، از ۱۵ تیر ماه با موضوع کارآفرینی و کسب و کار به روی آنتن خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

«پرتو رضائیان» تهیه کننده برنامه «راهش اینه» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: در سری جدید برنامه با حضور مجریان جوان و فضایی صمیمی به بررسی کسب و کارهای کوچک خانگی، رفتار کارآفرینی، تولید ملی، کمک به راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک، مهارت‌آموزی در کسب و کار و آخرین اخبار این حوزه در فضای مجازی و رسانه‌ها پرداخته می‌شود.

وی افزود: در این برنامه کسب و کارهای خانگی از اهمیت خاصی برخوردار هستند و مهارت‌های لازم در این زمینه مانند ایده‌های ناب، یافتن مشتری برای محصولات، تبلیغات ارزان و موثر، فروش محصولات خانگی و مانند آن مطرح می‌شود.

این تهیه کننده تصریح کرد: علاوه بر نمایش کسب و کارهای کوچک و خانگی و تولیدات ملی، در این برنامه به بررسی مهارت‌های ارتباطی افراد مانند کنترل هوش هیجانی، مهارت‌های رفتاری کاسبی و فنون و مهارت‌های مذاکره و گفت‌وگوی صحیح نیز پرداخته می‌شود.

رضائیان در خصوص معرفی کارشناسان برنامه«راهش اینه» بیان داشت: کارشناسان برنامه مانند مهندس علیرضا احدی یا بابک شعبان نژاد از میان مربیان و مدرسانی انتخاب شده‌اند که برای اولین بار کسب و کارهای خانگی و کوچک را در کشور و بویژه مناطق محروم و روستایی آموزش و ترویج داده‌اند.

وی در پایان مهارت کارآفرینی و کسب و کار را موضوع اصلی این برنامه دانست و افزود:کسب و کارهای خانگی و کوچک، ایجاد امید و انگیزه و ارائه راه‌کار برای راه اندازی چرخه تولید در کشور، بررسی آخرین اخبار مهم اقتصادی، ارائه راه‌کارهایی برای کنترل هیجانات و تمرین رفتار درست کاسبی و کارآفرینی از موضوعات مطرح در برنامه «راهش اینه» می باشد.

برنامه «راهش اینه» سه روز اول هفته ساعت۱۷ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما