شناسهٔ خبر: 33755836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عطر 4 شهید والامقام دوران دفاع مقدس در سمنان پیچید+ تصاویر

عطر چهار شهید والامقام دوران دفاع مقدس هم‌زمان با سالگرد شهادت شیخ‌الائمه (ع) در سمنان پیچید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عطر چهار شهید والامقام دوران دفاع مقدس پیش از ظهر امروز هم‌زمان با برگزاری آیین عزاداری سالگرد شهادت شیخ‌الائمه، حضرت امام جعفر صادق (ع) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، شهر سمنان را دربرگرفت.

دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس به همراه شهیدان تازه تفحص‌شده، «حسین امینیان» و «علی‌اکبر تشرعی» همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و بنیان‌گذار مکتب فقه پویای جعفری (ع) در آیین ویژه این روز در دفتر امام جمعه سمنان حضور یافتند و حال و هوای مراسم را روحانی ساختند.

دیدار استاندار سمنان و شماری از مسؤولان استان سمنان نیز با آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز امروز انجام شد.

حضور شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در آیین عزاداری سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان همچنان ادامه دارد.

بیست و پنجم شوال مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع)، ششمین پیشوای شیعیان جهان است که در دوران امامت ایشان شرایطی فراهم آمد تا جامعه اسلامی بعد از حدود یک قرن، فرصت بیابد بار دیگر با اصول مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، آن چنانکه هست آشنا شده و از منابع حقیقی به درک شریعت نبوی نائل شود.

در نتیجه تلاش مسئولانه آن حضرت، یک بار دیگر اسلام با نهایت صلابت علمی خود جلوه‌گر شد؛ به‌گونه‌ای که دانشمندان و باورمندان هر آیین و هر عصری به احترام آن حضرت سر فرود آورده‌اند.

انتهای پیام/2249/م/

نظر شما