شناسهٔ خبر: 33744413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در بازدید از روستای صعب العبور عروه صورت گرفت:

رفع مشکلات روستای عروه نیازمند روحیه جهادی مدیران

خبرگزاری صداوسیما

رفع مشکلات عمرانی، زیرساختی و بهداشتی روستای عروه روحیه جهادی مدیران و بسیج امکانات را می طلبد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان لنده در باز دیدار روستای عروه گفت: برای رفع مشکلات عمرانی، زیرساختی و بهداشتی روستای عروه باید مدیران با روحیه جهادی و بسیج امکانات خود پای کار بیایند تا مشکلات این روستا به کمترین سطح ممکن برسد.
خدادوست موسوی افزود: روند ارزیابی جاده عروه باید به طور دقیق مورد ارزیابی و کارشناسی قرار گیرد تا بتوانیم در خصوص تامین اعتبار آن در سال جدید تلاش کنیم.
فرماندار شهرستان لنده به توسعه باغات و تقویت بخش دامداری و دامپروری در این روستا نیز اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی باید با اجرای طرح های توسعه در زمینه های باغات، کشاورزی، دامداری و دامپروی از همه ظرفیت ها برای توسعه بخش های کشاورزی در روستای عروه با مشارکت مردم استفاده کند.
وی  از شبکه بهداشت و درمان لنده ،آب و فاضلاب روستایی ،راه و شهرسازی ،آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی خواست تا راهکارهای لازم را ارائه دهند تا از طریق بنیاد علوی بخشی از مشکلات این روستا برطرف شود.
موسوی با اشاره به راه ارتباطی این روستا و عدم تخصیص اعتبارات کافی برای تکمیل آن اضافه کرد: از اداره راه و شهرسازی و راهداری درخواست دارم تا پیگیریهای لازم برای رفع این مشکل را انجام دهد.
 
 

نظر شما