شناسهٔ خبر: 33714984 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی منصوب شد

عبدالرضا اوحدی همدانی با حکم معاون آموزشی وزیر علوم به عنوان مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر با صدور حکمی عبدالرضا اوحدی را که دانش آموخته دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف و استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، به عنوان مدیرکل جدید دفتر گسترش آموزش عالی منصوب کرد.

در حکم صادره از معاون آموزشی وزیر علوم خطاب به اوحدی آمده است:

«نظر به مراتب دانش، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه های مدیریتی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی» منصوب می شوید.

مقتضی است در ادامه خدمات گذشته، ترتیبی اتخاذ فرمائید تا با رویکردی نوگرا و برنامه محور و با بهره گیری از خرد جمعی و مشارکت و همفکری دیگر مدیران، شاهد اعتلای بیشتر آموزش عالی باشیم.

در همین رابطه انتظار می رود، توجه ویژه ای به ضرورتِ اصلاح و بهبود فرایندها، چابک سازی سیستم، ضابطه مندی و انتظام بخشی به امور، هماهنگی بهتر با سایر بخشهای ستادی و نیز تلاش برای تحقق اهداف آمایش آموزش عالی مبذول فرمائید. 

از خداوند منان و کریم، توفیق روزافزون جنابعالی را مسألت می‌کنم.»

شایان ذکر است پیش از این ابوالقاسم دولتی عهده دار این سمت بود که از کوشش های وی در مدت تصدی این مسئولیت سپاسگزاری شد.

عبدالرضا اوحدی متولد، 1346، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌­تکنیک تهران) با مرتبه استادی با تخصص در صدا و ارتعاشات، دینامیک روتور، دینامیک سازه، کنترل صدا و ارتعاش و پایش سلامت و عیب یابی سازه و سیستم­های دوار است.

از وی بیش از 60 مقاله در مجلات بین­المللی معتبر و 100 مقاله در کنفرانس­های معتبر داخلی و خارجی چاپ شده و حدود 70 رساله و پایان­نامه کارشناسی ارشد و دکتری را هدایت و راهنمایی کرده است. حاصل بیش از 25 سال حضور در صنعت کشور، انجام بیش از 25 پروژه صنعتی و طرح کلان ملی بوده است.

اوحدی در سالهای 1369 و 1372 درجه کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و درجه دکتری خود را در سال 1379 از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرد و در سالهای گذشته به عنوان رئیس پردیس مهندسی مکانیک، هوافضا و دریا و عضو هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک، رئیس گروه طراحی کاربردی و رئیس گروه بین رشته­ای مهندسی مکاترونیک  فعالیت کرده است.

اوحدی از اعضای هیات موسس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران است و به مدت 8 سال (سه دوره) به عنوان رئیس هیات مدیره انجمن مذکور فعالیت داشته است. راه اندازی و مدیریت آزمایشگاه­ تحقیقاتی آکوستیک و همچنین آزمایشگاه اندازه‌­گیری و تعیین خواص آکوستیکی مواد از جمله سوابق علمی اوست.

انتهای پیام/

نظر شما