شناسهٔ خبر: 33529170 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا ۲۷ خرداد/

وقوع پدیده گرد و غبار در ۷ استان کشور

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در مناطق مرکزی کشور یعنی جنوب سمنان، استان اصفهان، یزد، مرکزی، قم و جنوب تهران گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود که پدیده گرد و خاک و انتقال آن از مناطق کویری اطراف به این مناطق دور از انتظار نیست.

صاحب‌خبر -

«احد وظیفه» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: از امروز دوشنبه ( 27 خرداد) تا پایان هفته در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز به ویژه البرز غربی و شرقی، برخی نقاط ساحلی دریای خزر، شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: از امروز تا آخر هفته نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می دهد که باعث ایجاد گرد و خاک در این مناطق خواهد شد.

 

وی افزود: در مناطق مرکزی کشور یعنی جنوب سمنان، استتان اصفهان، یزد، مرکزی، قم و جنوب تهران گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود که پدیده گرد و خاک و انتقال آن از مناطق کویری اطراف به این مناطق دور از انتظار نیست.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای مناطق جنوب غربی کشور، وزش باد شدید پیش بینی می شود که احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.

 

وظیفه درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف گاهی وزش باد پیش بینی می شود و روز سه شنبه آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوای پایتخت طی سه روز آینده 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

نظر شما