شناسهٔ خبر: 33387614 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با توجه به حدنصاب‌های جدید تعدادی از دانشگاه‌ها؛

اصلاحیه کارنامه انتخاب رشته برخی داوطلبان آزمون دکتری ۹۸ منتشر شد

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اصلاح کارنامه انتخاب رشته برخی معرفی‌شدگان آزمون دکتری ۹۸ برای انجام مصاحبه علمی منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص معرفی افراد در برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌های شهیدبهشتی، علامه‌طباطبایی، کاشان، گنبد کاووس، خلیج فارس –بوشهر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ در سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

در این اطلاعیه اعلام شد: باتوجه به مکاتبه دانشگاه‌های شهید بهشتی، علامه طباطبایی، کاشان، گنبدکاووس، خلیج فارس –بوشهر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری درخصوص کاهش حدنصاب نمره علمی، کارنامه نتیجه انتخاب رشته معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه و ارزیابی تخصصی در تعدادی از رشته محل‌های مورد پذیرش در آزمون دکتری ۹۸ باتوجه به حدنصاب جدید، اصلاح و بر روی سایت این سازمان قرار داده شده است؛ لذا داوطلبان ذینفع می‌بایست با توجه به کارنامه اصلاح شده جدید و براساس برنامه زمانی انجام مصاحبه و متن اطلاعیه ۳۱ اردیبهشت ماه مندرج در سایت این سازمان به دانشگاه‌های ذیربط مراجعه کنند.

داوطلبان می‌توانند فایل فهرست رشته محل‌هایی که حدنصاب آن‌ها در آزمون دکتری سال ۱۳۹۸ کاهش یافته است را از اینجا دانلود و مشاهده کنند.

نظر شما