شناسهٔ خبر: 33333505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترافیک روان در محورهای شرقی تهران

فرمانده جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک عادی و روان را در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز عادی و روان در جریان است و خودروها به سهولت در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: اوضاع تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز روان است و مشکلی در تردد وسایل نقلیه در این محورها وجود ندارد.

سلیمانی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز بدون ترافیک است و عبور و مرور به‌صورت روان در جریان است و حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده است.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: محور هراز از ساعت 24 روز گذشته دوطرفه شده، بیان کرد: با رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به آغاز سفر کنند و با رعایت کلیه مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلوی و استراحت کافی در حین مسافرت سفری ایمن را برای خود و دیگر هم‌وطنان ما را رقم بزنند.

انتهای پیام/67016/م/ی30

نظر شما