شناسهٔ خبر: 33323120 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

منبع: فارس

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون محورهای هراز و فیروزکوه به سمت تهران دارای ترافیک سنگین و تا اطلاع ثانوی محور هراز از جنوب به شمال مسدود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: با توجه به بار ترافیکی سنگین در محور هراز، از ساعاتی پیش این محور از جنوب به شمال مسدود و تردد از آب اسک به سمت رودهن تا اطلاع ثانوی به طرف رودهن به صورت یک طرفه در آمده است.

بیشتر بخوانید:

ترافیک سنگین در هراز، چالوس و فیروزکوه



وی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور هستند.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پر حجم است و با توجه به عریض بودن این محورها، تردد به صورت روان صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هموطنان با مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به آغاز سفر کنند، تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.

وی اذعان داشت: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز سفری ایمن برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

نظر شما