شناسهٔ خبر: 33230637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برزیلی‌ها بدون سرمربی اصلی در لیگ ملت‌های والیبال/ دال‌زاتو کجایی، دقیقا کجایی؟!

تیم ملی والیبال برزیل بدون حضور سرمربی اصلی خود در لیگ ملت‌ها حضور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال برزیل در نخستین بازی خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای ( 22 - 25، 22 - 25 و 23 - 25 ) آمریکا را شکست دهد، اما یک نکته مهم در این مسابقه وجود داشت.

برزیلی‌های در این بازی در شرایطی موفق به پیروزی مقابل آمریکا شدند که رنان دال‌زاتو، سرمربی خود را روی نیمکت نداشتند. امکان دارد برای خیلی از اهالی والیبال سوال پیش آید که چرا دال‌زاتو غایب است.

در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان بود که این سرمریب سرشناس یک توپ را عمداً داخل زمین انداخت تا امتیاز روسیه را خراب کند، اما غافل از اینکه دوربین‌های روی تور صحنه را ثبت کرده‌اند. با پایان یافتن مسابقات و بازبینی فیلم دوربین‌ها توسط ناظران داوری فدراسیون جهانی جهت بررسی عملکرد داوران، به زیرکی دال‌ زاتو پی‌برده شد! سپس فدراسیون جهانی با تشکیل جلسه‌ای دال زاتو را به پرداخت 15 هزار فرانک سوئیس و محرومیت از همراهی برزیل در 5 بازی محکوم کرد.

به این ترتیب برزیلی‌ها لیگ ملت‌ها را در غیاب سرمربی اصلی خود آغاز کردند و این محرومیت تا بازی با ایران هم ادامه خواهد داشت. در حال حاضر مارسلو فرونکوویاک، سرمربی تیم کوپروم لوبین هدایت طلایی‌پوشان را برعهده دارد.

انتهای پیام/س

نظر شما