شناسهٔ خبر: 68497346 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باید قدم اول را محکم برداریم؛

رضایی: رقیبان ما را غافلگیر می‌کنند

مربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد در تمام شهرهای کشور استادیوم هایی مناسب برای میزبانی از تیم ملی وجود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، رحمان رضایی بعد از تمرین امروز سه‌شنبه تیم ملی فوتبال ایران که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، گفتگویی با خبرنگاران داشت و اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خدا را شکر تیم ملی شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم همه چیز در روزهای باقیمانده به خوبی پیش برود. باید تمرکز کامل خودمان را روی دیدار با قرقیزستان بگذاریم تا نتیجه خیلی خوبی بگیریم و مردم عزیز ایران را خوشحال کنیم.

وی در مورد اینکه شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار است پس از مدت ها که در آزادی بازی می کردند، در ورزشگاه فولادشهر پذیرای قرقیزستان باشند، اینطور پاسخ داد: بیشتر زمین‌های کشور آماده نیستند. استاندارد لازم برای چمن وجود ندارد. از مدیران کارخانه ذوب‌آهن و همه کسانی که یک ماه و اندی تمام بودجه و امکانات خود را گذاشتند تا ورزشگاه فولادشهر از شرایط خوبی برای دیدار با قرقیزستان بهره ببرد، تشکر می‌کنم. این زمین چیزِ بدی نیست و بسیار خوب است. امیدوارم بتوانیم در شهرهای دیگر زمین های خوبی داشته باشیم تا تمام هموطنان لذت ببرند.  

او درباره کیفیت چمن اضافه کرد: تمام سعی و تلاش شان را کردند. مسئولان تمام تلاش خود را کردند تا بهترین زمین برای این مسابقه مهیا شود. امیدوارم زمین خوبی باشد و بازی خوبی ببینیم.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است کادر فنی تیم ملی در دیدار با قرقیزستان به بازیکنان جوان میدان بدهد اینطور واکنش نشان داد: بله صد درصد. با این حال باید قدم اول را بسیار محکم برداریم و با ضریب اطمینان بالا بازی کنیم.

رضایی گروه ایران را سخت توصیف کرد و افزود: خیلی‌ها فکر می‌کنند گروه راحتی داریم، اما قهرمان آسیا (قطر)، ازبکستان و امارات در این گروه قرار دارند. تیم‌های عربی هر ماه تغییر می‌کنند و بازیکنان جدیدی می‌آورند. آنها بازیکنان برزیلی و آرژانتینی را به خدمت می‌گیرند. این اتفاقی است که تیم های رقیب را غافلگیر می‌کنند. فکر می کنم نتیجه از هر چیزی مهم‌تر است و باید جوانان را به تیم ملی تزریق کنیم تا بتوانیم تیم جوان و با نشاطی داشته باشیم.

نظر شما