شناسهٔ خبر: 3315278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

عقده گشایی داعش، پس از سه روز احساس حقارت/ پست تر از حیوان

تکفیری ها پس از سه روز سرخوردگی و احساس حقارت ناشی از شکست هایشان در عراق و سوریه، امروز عقده گشایی کردند تا ثابت کنند موجودات پست، با تحمل شکست و ناکامی، نه تنها متنبه نمی شوند، بلکه عقده ای تر و پست تر از قبل می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تکفیری های داعش که طی سه روز گذشته، در عراق و سوریه شکست های سنگینی را تحمل کردند و به ویژه، با مشاهده تصاویر و خبرهای بیرون راندنشان از دیاله عراق و عین العرب سوریه، غرق در سرخوردگی و حقارت می شدند، امروز به بهانه آزاد شدن ساجده ریشاوی، یکی از صدها انتحاری دستگیر شده در اردن، جشن به پا کردند و برای تکمیل عقده گشایی خود، ده نفر از شهروندان عراقی را کشته و تصاویر آن را برای ارتقا روحیه هواداران و اعضایشان منتشر کردند.

آزادی ساجده ریشاوی که در سال 2005 در حال تلاش برای منفجر کردن کمربند انفجاری اش در امان دستگیر شد، بجز یک بهانه تبلیغاتی، ارزش دیگری ندارد. هم اکنون صدها تروریست تکفیری دیگر در زندان های اردن و سایر کشورها محبوس هستند که برخی از آنها را زنان و دختران تشکیل می دهند. اما به علت مطرح شدن نام ساجده ریشاوی در رسانه ها، داعش به فکر استفاده از او افتاد.

با اعلام همکاری ژاپن و اردن و توافق با داعش، صفحات تکفیری ها پس از سه روز احساس حقارت و سرخوردگی، آن را به عنوان یک پیروزی بزرگ، تبدیل به محور تبلیغاتی خود کردند و تا آنجا پیش رفته اند که از آن به عنوان بزرگترین پیروزی اسلام در قرن های اخیر نام می برند.

صفحه اصلی داعش ادعا کرد که برای نخستین بار پس از سقوط خلافت اسلام در قرن گذشته، عزت اسلام بازگردانده شد!

این صفحه خطاب به مردم اردن که خواستار آزادی خلبان این کشور شده بودند، نوشت: شما که آن همه ادعا می کردید، دیدید که حکومت و کشورتان حتی برای ژاپن هم نوکری می کند؟

ادعای داعش

 

اراذل و اوباش چچنی، قفقازی، عرب، اروپایی و امریکایی برای تکمیل عقده گشایی خود، امروز ده نفر از شهروندان عراقی را دست بسته کشتند و ادعا کردند که آنها از نظامیان اسیر شده هستند. این ابراز وجود رقت انگیز داعش در شرایطی صورت می گیرد که حتی مدافعان عین العرب که ماه ها در بدترین شرایط شاهد وحشیگری تکفیری ها بودند، پس از به اسارت در آمدن آنها، رفتاری انسانی و اسلامی داشتند.

رفتار انسانی با داعش

عقده گشایی داعش

اعدام داعش در پیجی

اعدام داعش در پیجی

اعدام داعش در پیجی

اعدام داعش در پیجی

 

 

نظر شما