شناسهٔ خبر: 33077302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستیاران سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران مشخص شدند

رسانه‌های بلژیکی اسامی دستیاران سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان را منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

دستیاران ویلموتس مشخص شدندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت روزنامه فرانسوی زبان دی اچ نت (لا درنیه ائور) بلژیک با انتشار خبری دستیاران مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را معرفی کرد.

به گزارش این روزنامه مانو فریرا به عنوان دستیار اول و هرمان دلاندشیر بلژیکی نیز به عنوان آنالیزور ویدئویی سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک ایفای نقش خواهند کرد.
مارک ویلموتس مربی جدید ایران است

پس از مذاکرات طولانی در تهران، دو طرف گفتگو‌ها را روز سه شنبه و چهارشنبه در بروکسل ادامه دادند. ویلموتس با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، به توافق رسید. به این ترتیب او جایگزین کارلوس کی‌روشی شد که پس از حذف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا این کشور را ترک کرد.

مربی سابق بلژیک به تنهایی برای رساندن ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ تلاش نخواهد کرد. براساس اطلاعات ما، مانو فررا از جمله اعضای کادرفنی ویلموتس خواهد بود. همچنین هرمان دو لانتشیر دستیار دیگرش خواهد بود. این چهره اهل خنت که پیش‌تر ویدیو آنالیزور بود، در تیم ملی بلژیک نیز دستیار ویلموتس بود.

این در حالی است که سایت فوتبال نیوز بلژیک نیز با اشاره به قرارداد ۱.۳ میلیون یورویی ویلموتس با ایران تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به نقل از روزنامه هت نیوبلاد از مانو فررا، تیری فریانس و لاندشییر به عنوان اعضای کادرفنی ویلموتس در ایران نام برده است.

بیشتر بخوانید: تاج برای امضای قرارداد با ویلموتس عازم بلژیک شد

انتهای پیام/

نظر شما