شناسهٔ خبر: 33053870 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز

گروه استان ها –البرز- رئيس پليس راه استان ، از اجرای محدودیت های ترافیكی در محورهای مواصلاتی اين استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "رضا گودرزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت : به منظور تأمين نظم و امنيت در جاده ها و محورهاي مواصلاتي استان البرز محدوديت هاي ترافيکي ، اجرا مي شود .

وي گفت: علاوه برممنوعيت تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (اول خرداد ماه) تا ساعت 6 روز سه شنبه (7 خرداد ماه) از محورهاي "کرج - چالوس" ، تردد انواع تريلر ،کاميون و کاميونت نيز از محور مذکور ممنوع است.

اين مقام انتظامي، خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه( اول خرداد ماه) و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه ، جمعه و دوشنبه( 2، 3 و 6 خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه 3 خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز دوشنبه (6 خرداد ماه)از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز دوشنبه 6 خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود .

رئيس پليس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافيک پليس راه ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 به صورت شبانه روز، پاسخگوي وضعيت راه هاي کشور و امدادرساني احتمالي به حادثه ديدگان است.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما