شناسهٔ خبر: 33004265 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا

ژاوی خطاب به خبرنگار اسپانیایی: از جو «آزادی» حیرت‌زده می‌شوی!

نشریه اسپورت کاتالونیا مطلبی جالب به پایان دوران بازیگری ژاوی در دیدار با پرسپولیس اشاره کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به تیم السد قطر امشب در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، میهمان پرسپولیس است که این آخرین بازی ژاوی هرناندس کاپیتان و ستاره اسپانیایی نماینده قطر است. به همین مناسبت نشریه اسپورت کاتالونیا یکی از خبرنگاران خود را به تهران فرستاده تا از حواشی آخرین بازی اسطوره بارسلونا از جمله صف کشیدن دوستداران ستاره سابق تیم ملی اسپانیا برای امضا گرفتن از او گزارشی تهیه کند.

 

او در این گزارش می‌نویسد: بعد از 1024 بازی رسمی و 20 فصل حضور مستمر در فوتبال به عنوان بازیکنی حرفه‌ای، ژاوی هرناندس دوشنبه در دیدار السد و پرسپولیس که در شهر تهران برگزار می‌شود، کفش‌هایش را آویزان خواهد کرد؛ دیداری از آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا. السد در جایگاه نخست گروه خود قرار دارد و ژاوی می‌خواهد در این بازی بسیار خاص هم حضور داشته باشد چون در سکوهای ورزشگاه آزادی 87 هزار تماشاگر حضور خواهند داشت که معمولاً جو بسیار خاصی برای آن می‌سازند. ژاوی که قبلاً هم در این ورزشگاه بازی کرده و با حال و هوای آن آشنا است، ساعاتی قبل از بازی به خبرنگار تنها رسانه اسپانیایی که برای پوشش بازی خداحافظی او در تهران نماینده دارد، درباره جو استادیوم آزادی گفت: «خودت خواهی دید چگونه است. حیرت زده می‌شوی.»

 

باید دید هواداران پرسپولیس امشب استقبال گسترده‌ای از تیم خود و ژاوی خواهند کرد یا حذف زودهنگام در آسیا مانع از این خواهد شد.

نظر شما