شناسهٔ خبر: 3295937 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هیئت وزیران تصویب کرد

مجوز امضای موقت موافقت نامه مالیاتی بین ایران و استرالیا

هیئت وزیران به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد تا نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه بین ایران و استرالیا اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد تا نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه بین ایران و استرالیا اقدام کند.


 متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:


وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهور (امور توافق‌های بین المللی) و وزارت امور خارجه نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت استرالیا در چارچوب متن نمونه موضوع نامه شماره ۱۹۱۳۷۲ مورخ ۲/۱۰/۱۳۹۱ معاونت حقوقی رییس جمهور ظرف سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه، اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.


اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را در تاریخ ۱/۱۱/۱۳۹۳ برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

نظر شما