شناسهٔ خبر: 32821503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جشنواره «برترین یادواره شهدای استان زنجان» برگزار می‌شود

جشنواره «برترین یادواره شهدای استان زنجان» با همکاری موسسه فرهنگی معبر آسمانی نور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فراخوان جشنواره برترین یادواره شهدای استان زنجان منتشر شد.

هدف از این جشنواره که با همکاری موسسه فرهنگی معبر آسمانی نور با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار خواهد شد، شناسایی و معرفی چهره‌های موفق اجرایی یادواره‌ها، به اشتراک گذاشتن دستاوردها و آثار یادواره‌ای و ارج نهادن و تجلیل از خادمین برگزار کننده است.

از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا استفاده از استعدادها، ظرفیت‌ها و معرفی ایده‌های خلاق و برتر در حوزه ایثار و شهادت است.

طبق فراخوان منتشر شده این جشنواره در چند رشته شامل هنرهای نمایشی از جمله «تئاتر صحنه‌ای و نمایشنامه»، هنرهای تجسمی و سنتی در قالب «فضاسازی، دکور، عکس نقاشی، طراحی جلد پوستر و خوشنویسی»، در بخش موسیقی و سرود شامل «موسیقی با کلام، تواشیح، مدیحه سرایی و سرود»، در بخش فیلم شامل «مستند داستانی، انیمیشن، نماهنگ، تیزر، فوتوکلیپ، موشن گرافیک و فیلمنامه»، در بخش فضای مجازی شامل «اپلیکیشن، وبلاگ و صفحات اجتماعی» برگزار می‌شود.

همچنین بخش ویژه جشنواره نیز  در محورهای محرومیت‌زدایی و فعالیت شهدا در این حوزه برگزار خواهد شد.

طبق فراخوان منتشره آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 31 خردادماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس پستی زنجان، وحیدیه، خیابان سوم شعبان، 12 متری دوم غربی، پلاک 71 و کدپستی 4515864543 ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09192413185 تماس بگیرند.

 انتهای پیام/73005/ق20

نظر شما