شناسهٔ خبر: 32802028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فراخوان جشنواره «برترین یادواره شهدای استان زنجان» منتشرشد

موسسه فرهنگی معبر آسمانی نور با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان فراخوان جشنواره برترین یادواره شهدای استان زنجان را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جشنواره برترین یادواره شهدای استان زنجان با هدف شناسایی و معرفی چهره های موفق اجرایی یادواره ها، به اشتراک گذاشتن دستاوردها و آثار یادواره ای، ارج نهادن و تجلیل از خادمین برگزار کننده یادواره شهدا در شهرها و روستاها و استفاده از استعدادها، ظرفیت ها و معرفی ایده های خلاق و برتر ایثار و شهادت اجرا می شود.

 

این جشنواره که موسسه فرهنگی معبرآسمانی نور اجرای آن برعهده دارد در بخش های هنرهای نمایشی،هنرهای تجسمی و سنتی، موسیقی و سرود، فیلم، فضای مجازی و بخش ویژه اجرا می شود.

 

در بخش هنرهای نمایشی محورهای تئاتر صحنه ای و نمایشنامه در بخش هنرهای تجسمی وسنتی محورهای فضاسازی، دکور، عکس نقاشی، طراحی جلد پوستر و خوشنویسی، در بخش موسیقی و سرود محورهای موسیقی با کلام، تواشیح، مدیحه سرایی و سرود، در بخش فیلم محورهای مستند داستانی، انیمیشن، نماهنگ، تیزر، فوتوکلیپ، موشن گرافیک، فیلمنامه در بخش فضای مجازی محورهای اپلیکیشن، وبلاگ و صفحات اجتماعی و در بخش ویژه محورهای محرومیت زدایی و فعالیت شهدا اعلام شده است.

 

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 31 خرداد امسال اعلام شده است و علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس پستی زنجان، وحیدیه، خیابان سوم شعبان، 12 متری دوم غربی، پلاک 71 و کدپستی 4515864543 ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09192413185 تماس حاصل کنند.

 

این جشنواره با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مصدی و سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان اجرا می شود.

نظر شما