شناسهٔ خبر: 32761046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام تبلیغی یک‌هزار طلبه در ماه رمضان به گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از اعزام تبلیغی بیش از یک‌هزار مبلغ و طلبه به مناسبت ماه مبارک رمضان به شهرهای مختلف این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از یک‌هزار مبلغ در تمامی مساجد، هیئت‌ها و اماکن مذهبی در مناطق مختلف استان گلستان استقرار پیدا می‌کنند.

وی از تدارک بیش از یکصد برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: محفل انس با قرآن، کرسی‌های تلاوت، عصری با قرآن، شبی با قرآن جزو برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه یک همایش قرآنی به میزبانی گنبدکاووس برگزار می‌شود، افزود: بیش از یک‌هزار نفر در این همایش شرکت خواهند کرد.

ولی‌نژاد از تنوع برنامه‌های معنوی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تمام روحانیونی که در روستاها استقرار دارند در برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی، احکام، محافل قرآنی تلاش فراوانی خواهند کرد تا مومنان در ماه مهمانی خدا بهترین توشه را کسب کنند.

وی در خصوص همزمانی سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بیان کرد: سعی کردیم برای تمام مناسبت‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: هرساله همایش طلایه داران تبلیغ قبل از فرا رسیدن ماه رمضان در استان انجام می‌گرفت اما امسال تصمیم گرفتیم هزینه‌های این همایش را صرف کمک به سیل زدگان کنیم.

وی افزود: در حادثه سیل علما حضور بسیار پررنگی داشتند و کارهای فراوانی چون کمک فیزیکی به سیل زدگان، توزیع غذا، ارائه مشاوره و انجام کارهای فرهنگی را در منطقه بر عهده داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به نقش علما برجسته روحانیون و طلاب در حادثه سیل گفت: روحانیون از روزهای ابتدایی در مناطق سیل زده حضور داشتند و در کنار مردم هستند و تا زمانی که آرامش به مناطق سیل زده بازگردد در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام/83001

نظر شما