شناسهٔ خبر: 32760291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمادگي کامل پليس راه هرمزگان براي تأمين امنيت ترافيکي جاده‌ها در ماه رمضان

رئيس پليس راه استان از آمادگي کامل پليس راه استان براي تأمين امينت ترافيکي جاده ها در ايام ماه مبارک رمضان خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی اسفندانی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان اظهار داشت: آن چه که بر عظمت این ماه افزوده و دل‌های مؤمنان را نیز با خود همراه کرده است نزول قرآن کریم بر پیامبر اعظم (ص) و قرار گرفتن شب‌های قدر در این ماه مبارک است.

وی افزود: در همین راستا پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بهره‌گیری از تمام توان موجود برای برقراری نظم وامنیت ترافیکی در محورهای استان توأم با آرامش برای اجرای هرچه بهتر مراسمات اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان تصریح کرد: به منظور تکریم روزه داران عزیزو سهولت شرکت در نماز جماعت مساجد حاشیه راه نیم ساعت قبل و نیم ساعت بعد از نماز اعمال قانون وسائط نقلیه در اطراف مساجد انجام نخواهد شد.

اسفندانی با توصیه به مردم شریف استان در پرهیز از سفرهای غیر ضروری، خاطرنشان کرد: مردم و مسافران گرامی لازم است ضمن رعایت شئونات اسلامی ، برای صرف غذا فقط از مکان‌های پوشیده و از قبل تعیین شده استفاده کنند و از خوردن غذا و آشامیدن حین رانندگی و در انظار عمومی جداً خودداری کنند .

این مسؤول انتظامی از آمادگی صد در صدی پلیس راه استان برای تأمین امنیت ترافیکی مردم و روزه‌داران در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و اذعان داشت: برخورد پلیس با تخلفات رانندگی از جمله، روزه‌خواری راننده و سرنشینان خودروها در حین رانندگی، حمل سگ، ایجاد آلودگی‌های صوتی و استعمال دخانیات  به صورت قاطع و قانونی خواهد بود.

رییس پلیس راه استان هرمزگان در خاتمه بر همکاری‌های همه جانبه مردم و سایر نهادهای اثرگذار در امنیت و نظم ترافیکی و انتظامی استان با پلیس تأکید کرد.

انتهای پیام/88037/

نظر شما