شناسهٔ خبر: 32692429 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شاه آبادی در مراسم افتتاح رادیو ترتیل

وظیفه رسانه ملی پاسخگویی به نیازها و علایق مخاطبان است

معاون صدای رسانه ملی گفت: در کنار شبکه رادیویی قرآن، رادیو تلاوت و ترتیل را برای کمک راه اندازی کردیم. وظیفه رسانه ملی در ماه ضیافت الهی برآورده کردن نیازهای مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون خبرگزاری شبستان، مراسم افتتاحیه رسمی «رادیو ترتیل» امروز 15 اردیبهشت با حضور «حمید شاه آبادی»، معاون صدای رسانه ملی افتتاح شد. 



بنابراین گزارش شاه آبادی در سخنانی در خلال افتتاح این رادیوی فصلی  و موضوعی گفت: از همه همکارانم که موجب راه اندازی دوباره رادیو ترتیل شدند تشکر می کنم. 


معاون صدای رسانه ملی افزود: در سال گذشته افتتاح رادیو ترتیل با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد. همه ملت ایران و همه علاقمندان قرآنی از این شبکه قرآنی استفاده کردند و صدای قاری مورد علاقه خود را شنیدند. 



وی بیان کرد: در این ماه دست تضرع به درگاه الهی برمی داریم  و برای خودمان خانواده و کشور مان طلب خیر می کنیم. قرآن فرصتی در اختیار ما  قرار داده است  تابرکات  معنوی را به خانه بیاوریم. 



شاه آبادی بیان کرد: برای بار دوم راه اندازی رادیو ترتیل همزمان با ماه رمضان صورت می گیرد و دیگر درگاه های انتشار هم  درگیر این موضوع هستند. 



وی با بیان اینکه تلاش کردیم درصدد پاسخگویی به نیازها، علایق و سلایق همه مخاطبان برآییم، گفت: در کنار شبکه رادیویی قرآن رادیو تلاوت و ترتیل را برای کمک راه اندازی کردیم. وظیفه رسانه ملی در ماه ضیافت الهی برآورده کردن نیازهای مردم است. 


معاون صدای رسانه ملی در پایان تاکید کرد:امروز سفره رمضان باز شده است و رسانه ملی وظیفه دارد این بستر را فراهم کند  تا شنونده های قرآنی از برنامه های رادیو استفاده کنند.

نظر شما