شناسهٔ خبر: 32680212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح ضیافت الهی در قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و برخی مساجد استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی مجیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در 63 بقعه متبرکه (امامزاده) و برخی مساجد استان قزوین اجرا می شود.
وی اظهار داشت: در قالب این طرح برنامه های معنوی مختلفی در سطح امامزاده ها و مساجد استان برگزار می شود که تفسیر و ترتیل خوانی روزانه قران از جمله آنهاست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین افزود: روحانیون و مفسران قران کریم نیز در قالب این طرح در بقاع متبرکه و مساجد حضور یافته و ضمن اقامه نمازهای یومیه به شکل جماعت، به بیان احکام و احادیث پرداخته و پاسخگوی سوالات دینی شهروندان خواهند بود.
این مسئول همچنین از برپایی 15 خیمه معرفت به مناسبت ماه مبارک رمضان در امامزاده های شاخص قزوین خبر داد و گفت: در این خیمه ها با حضور کارشناسان دینی به شهروندان خدماتی همچون مشاوره خانواده و ازدواج و تربیت کودکان ارایه می دهند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با بیان اینکه در برخی شب های ماه مبارک رمضان نیز برنامه هایی فرهنگی در قالب جشن رمضان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه ها بقاع متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل می کند که از تاکیدات و مطالبات مقام معظم رهبری به شمار می رود.
3013

نظر شما