شناسهٔ خبر: 32676223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از انتقاد امام جمعه سی‌سخت به ورود روسای نهادهای حمایتی به انتخابات تا رقص و ولنگاری در یاسوج

در نشست شورای زکات امام جمعه باعث از ورود روسای نهادهای حمایتی به موضوع انتخابات انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج‌، شورای زکات امروز در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار و ائمه جمعه به مباحث مختلفی پرداختند.

در این نشست حجت‌الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی‌سخت با اشاره به اینکه زکات در جای خود هزینه شود، گفت: وقتی رئیس یک دستگاه و نهاد حمایتی شب انتخابات دستگیر می‌شود مردم چگونه اعتماد کنند و زکات خود را به این نهاد بپردازند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم روسای کمیته امداد از ورود به بازی‌های انتخاباتی و تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی خودداری کنند که این کار مسوولان به اعتماد مردم ضربه زده است.

مصباح‌نژاد خاطرنشان کرد: از این به بعد لیست زکات را امضا نمی‌کنم تا مطمئن نشوم که پول در جای خودش هزینه می‌شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سید امین حجازی با اشاره به برخی بخشنامه‌ها گفت:  دارند کشور و استان را به سمت ولنگاری می‌برند و  عده‌ای مردم را علیه نظام می‌شورانند و علیه نظام صحبت می‌کنند اما امام جمعه زیر ذره‌بین است.

امام گچساران بیان کرد: همین عوامل باعث می‌شود امام جمعه به جای اینکه بیشتر وقت خود را صرف پرداختن به معارف و احکام کنند به این موارد بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: مجبور نیستیم به بخشنامه‌ها عمل کنیم.

در ادامه نظری معاون استاندار در واکنش به سخنان امام جمعه گچساران گفت: وضعیت استان خوب است و اگر مواردی باشد تذکر می‌دهیم.

در بخش پایانی هم حجت‌الاسلام صفدر پناهی مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گفت: در کجای استان سراغ دارید که مدیری، مدیرکلی، نماینده‌ای و مسوولی بیاید زن‌ها را جمع کنند و کف بزنند.

وی خطاب به معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منظور از ولنگاری در استان همین موضوع است و اگر بخشنامه‌ای در جلوگیری از این موارد داده شود استقبال می‌کنیم.

پناهی خاطرنشان کرد: مسوولان متعلق به خودشان نیستند و قرار نیست کار با رقص و ولنگاری پیش برود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما