شناسهٔ خبر: 32661087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اجرای طرح «ضیافت الهی» در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «ضیافت الهی» همزمان با ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص سطح استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌ الاسلام سیدنورالله جنتی‌ پور به خبرنگاران، گفت: طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌ های متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی در سطح استان برگزار می‌ شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این طرح با اهداف ترویج فرهنگ قرآنی با رویکرد حفظ قرآن و توجه به تفسیر و آموزه‌ های انسان‌ ساز قرآن کریم، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و کانون‌ های معنوی، تقویت باورهای دینی مردم و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع)، بهره‌برداری از ظرفیت‌های بقاع امامزادگان و بقاع متبرکه به‌منظور توسعه فرهنگ وقف، خیراندیشی و گردشگری مذهبی برگزار خواهد شد.

 

 از اعزام و فعالیت ۲۲ مبلغ اعزامی از قم جهت اجرای طرح ضیافت الهی خبر داد و  گفت اجرای برنامه «خدیجه مادر امت»، جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم و جزء‌خوانی قرآن کریم از جمله برنامه‌های فرهنگی،مذهبی و قرآنی این طرح اعلام کرد.

 

حجت‌الاسلام جنتی‌پور برگزاری محافل قرآنی و ترتیل‌خوانی لیالی قدر را از جمله ویژه‌برنامه‌های این اداره کل در این طرح بیان کرد.

نظر شما