شناسهٔ خبر: 3261410 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام ملت های آسیا 2015

سرمربی استرالیا: انتظار شکست نداریم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا پیش از دیدار این تیم برابر امارات در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت های 2015 آسیا گفت: انتظار شکست را نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش رویترز، دو تیم روز سه شنبه دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را در نیوکاسل برگزار می کنند.

آنگه پوستکوگلو سرمربی استرالیا در این باره افزود: مسابقات این مرحله نیز همانند دیدارهایی که تا کنون برگزار شده است، بسیار دشوار خواهند بود.

وی با وجود این در مورد پیروزی امارات مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی ادامه داد: کاری که امارات انجام داده کمی عجیب است. به همین دلیل می خواهیم در این مسابقه قدرت خود را دیکته کنیم.

تیم ملی استرالیا به استثنای شکست از کره جنوبی در دیداری که بدون حضور تیم کیهیل و تعدادی از بازیکنان کلیدی این تیم برگزار شد، بهترین خط حمله مسابقات را داشته و تا کنون 10 گل به ثمر رسانده است.

استرالیا در صورت پیروزی در این مسابقه می توانست دیدار نیمه نهایی را در روز ملی استرالیا و در ورزشگاه سیدنی برگزار کند اما اکنون باید یک روز دیرتر در در ورزشگاه بسیار کوچکتری در نیوکاسل مسابقه بدهد.

ترنت سینسبری مدافع این تیم با بیان اینکه میزبان به تلاش خود برای پیروزی و جذب هواداران بیشتر برای فوتبال ادامه خواهد، گفت: باید به خاطر فوتبال بجنگیم. نباید عقب نشینی کنیم. این بهترین فرصت برای تغییر نگرش مردم استرالیا نسبت به فوتبال است.

وی به دیدارهای گذشته تیم ملی استرالیا مقابل امارات هم اشاره کرد و افزود: فکر نمی کنم امارات توان 90 دقیقه مقابله با ما را داشته باشد. به محض اینکه توپ را از دست بدهیم، سعی می کنیم دوباره آن را از آن خود کنیم.

استرالیا و امارات پیش از این دو بار به مصاف هم رفته اند که هر دو بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. اما این بار استرالیا از امتیاز بزرگی برخورد است. این تیم نه تنها در خانه بازی می کند بلکه نسبت به امارات یک روز بیشتر استراحت کرده است.

ورزشی**9126

نظر شما