شناسهٔ خبر: 3271972 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا- استرالیا

اقدام عجیب ژاپنی‌ها؛ چمدان‌ها به نیوکاسل رفت، تیم در استرالیا ماند

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال ژاپن به دلیل پیش‌بینی نادرست مسئولانش در خروج از استرالیا تأخیر به وجود آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان که در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست در ضربات پنالتی مقابل عراق از گردونه رقابت‌ها کنار رفت تنها تیم حذف‌شده‌ای نبود که به خاطر اعتراض به بازیکن غیرمجاز عراقی‌ها همچنان در استرالیا مانده بود چرا که ژاپن هم به خاطر اشتباه مسئولان‌ خود پس از حذف غیرمنتظره‌ در این کشور باقی ماند.

مدافع عنوان قهرمانی روز جمعه در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی پس از اینکه در وقت‌های قانونی و اضافه بازی با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل امارات متوقف شد در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا باز ماند.

ژاپنی‌ها که فکر می‌کردند صعودشان به جمع چهار تیم برتر این مسابقات قطعی است پیش از بازی با امارات چمدان‌های خود را بسته و به شهر نیوکاسل، محل برگزاری دیدار این تیم در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی فرستادند ولی حذف سامورایی آبی معادلات را به هم ریخت.

به همین دلیل در زمان خروج این تیم از استرالیا تاخیر به وجود آمد و آنها قرار است امشب (دوشنبه- به وقت استرالیا) محل میزبانی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2015 آسیا را ترک کنند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی کشورمان شب گذشته (یکشنبه- به وقت تهران) پس از اعلام حکم نهایی AFC در خصوص پرونده دیدار ایران و عراق سیدنی را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/

نظر شما