شناسهٔ خبر: 32595979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اعزام نمایندگان چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری مسابقات «مدهامتان»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری از اعزام شش نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات مدهامتان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: مرحله کشوری مسابقات مدهامتان ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: شش نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات مدهامتان چهارمحال و بختیاری امروز برای شرکت در مرحله کشور این مسابقات به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است افزود: مرحله کشوری مسابقات مدهامتان ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
مظاهری ابراز کرد: در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان چهارمحال و بختیاری که ۲ اسفند سال ۱۳۹۷ در شهرکرد برگزار شد، شش نفر موفق به کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف شدند.
وی به نفرات برتر سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: در بخش برادران محسن مولوی از شهرستان بن در رشته قرائت تحقیق، رامین نصیری از شهرستان اردل در رشته قرائت ترتیل، محمد امین مسلمی از شهرستان بروجن در رشته حفظ کل و مهدی منصوری از شهرستان بروجن در رشته حفظ جزء ۳۰ به مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان اعزام شدند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد: همچنین در بخش خواهران سحر میرزاخانی از شهرستان شهرکرد در رشته قرائت تحقیق و حدیث تیموری از شهرستان فارسان در رشته حفظ جزء ۳۰ نفرات برتری هستند که به مرحله کشوری مسابقات قرانی مدهامتان اعزام شدند.
مظاهری کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی و ایجاد زمینه مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات اوقاف و سایر مسابقات ملی و بین‌المللی از جمله اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» است.
انتهای پیام

نظر شما