شناسهٔ خبر: 32412740 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درپی انتصاب از سوی مقام معظم رهبری

پیام‌های تبریک به سرلشکر سلامی

پیام‌های تبریک مقام‌های لشکری و کشوری درپی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ 

 »»   پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرلشکر سلامی 

در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.
متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی
با سلام و تحیات

انتصاب جنابعالی به سمت "فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را که بیانگر حسن اعتماد معظم له و قابلیت‌های سرشار آن برادر مومن انقلابی و ولایتمدار است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها و شایستگی‌های ناشی از سال‌ها نقش آفرینی‌های سترگ و موثر در مدیریت‌های کلان و مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه یک دهه تصدی موفق جانشینی فرمانده کل، همراه با تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و برخورداری از زیور خلاقیت و ابتکار؛ پشتوانه مطمئن و تعیین کننده‌ای در فراهم سازی بستر‌های تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) از جنابعالی در "ارتقای توانمندی‌های همه جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و نیز تقویت گوهر درونی سپاه یعنی تقوا و بصیرت و همچنین گسترش مدیریت‌های برخوردار از بنیه معنوی در توانایی‌های کارشناسی و اعتلای فرهنگی و برداشتن گام‌های بلند به سوی تکامل" و تعمیق هم افزایی با سایر نیرو‌های مسلح در پیشبرد راهبرد‌های دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با به شمار می‌رود.
توفیق روز افزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

 »»   پیام تبریک وزیر دفاع به سرلشکر سلامی 

متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
إنّ اللهَ یُحِبُّ الَّذیِنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِهِ صَفّاً کَأنَّهُم بُنیَانٌ مَرصوُص
خداوند کسانی را دوست می دارد که در راه او جهاد می کنند  «و از ثابت قدمی »گوئی بنائی پولادین و استوارند.صف، آیه4
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
 
ارتقاء درجه و انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همزمان با ایام فرخنده میلاد موفور السرور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و سالروز تشکیل نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدوارم در پرتو تجارب گرانسنگ، نگاه عالمانه، ژرف اندیشانه و روحیه انقلابی و دشمن ستیزانه جنابعالی شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.
توفیقات روز افزون آن برادر ارجمندم را در سایه الطاف و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری های حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا از درگاه قادر متعال خواستارم.
 
سرتیپ ستاد امیر حاتمی
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
 »»   پیام تبریک وزیر کشور به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
سلام علیکم
 
افتخار انتصاب فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری را که نشان از شایستگی در پاسداری صادقانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و درایت و ایثار در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت خاضعانه به هموطنان دارد به جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند منان، توجهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را در موفقیت و عزت برای شما خواستارم. 
همچنین ضمن قدردانی از مجاهدت و خدمات ارزشمند سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دوران تصدی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی در دیگر عرصه های بالنده  انقلاب اسلامی دارم.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور
 »»   پیام تبریک رئیس مرکز راهبردی سپاه به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی 
با سلام و تحیات
 
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت "فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را که بیانگر  قابلیت‌ها و توانمندی‌های متکثر آن برادر خردمند، انقلابی و ولایتمدار است، تبریک عرض می‌نمایم.
بی‌تردید حسن اعتماد معظم‌له و شایستگی‌ها و تجربه اندوزی های ارزنده و مشهود ناشی از نقش آفرینی های دیرین راهبردی در سطوح مختلف مدیریتی از قرارگاه نوح در دوران دفاع مقدس تا به امروز و نیز عیار ممتاز در منظومه "ایمان، معرفت،  شجاعت، دانش و تفکر و انس با قرآن و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و اشراف نافذ بر اردوگاه دشمنان انقلاب و نظام و الزامات و مقتضیات ماموریتی فراروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"  پشتوانه مستحکمی برای تحقق انتظارات ترسیم شده در حکم انتصاب جنابعالی به شمار می‌رود.
موفقیت و سربلندی روزافزون آن سردار خوشنام و بصیر در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحناه فداه) و اطاعت از نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
دریادار پاسدار دکتر علی اکبر احمدیان          
رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 »»   پیام تبریک رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (زید عزه)
سلام علیکم
 
انتصاب مبارک جنابعالی به «فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» با حکم رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) را که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و توانمندی‌های مشهود آن برادر مجاهد و انقلابی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
مبرهن است تجارب گران‌سنگ و نقش آفرینی‌های موفق در سطوح راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله یک دهه جانشینی فرماندهی کل به ویژه در دوره سرنوشت ساز درخشش پاسداران انقلاب و مدافعین حرم در یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی و نیز بهره‌مندی از قابلیت‌های فکری و نرم افزاری و اشراف بر الزامات راهبردی فراروی این نهاد مقدس، پشتوانه ارزنده و اطمینان بخشی است که متضمن تحقق انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین و کارکنان ارجمند سازمان انقلابی، جهادی و مردمی سپاه، خواهد بود.
دوام توفیق و عزت جنابعالی در این سنگر حساس و مهم، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا
 
 »»    پیام تبریک  رئیس قوه قضاییه به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر محترم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
با سلام و تحیت
 
انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی معظم کل قوا (دام ظله العالی) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک می‌گویم.
این جایگاه پرافتخار برای شما که از آغازین روز‌های دفاع مقدس توفیق خدمت و پاسداری در نهاد ارزشمند سپاه را داشته اید، همچون مدالی درخشان است.
اکنون که در گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم، امیدوارم در راستای حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد‌های آن بر اساس منویات مقام معظم رهبری همچون گذشته موفق و منصور باشید.
انتظار می‌رود همچون ادوار گذشته همکاری دو مجموعه اثرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضاییه، در دوره مدیریت شما بتواند منشا خدمات بیش از پیش در اجرای عدالت و امنیت و افزایش اعتماد عمومی شود.
 
 »»   پیام تبریک شهردار تهران به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در روز ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (ع) تبریک و تهنیت عرض کرده و دوام توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.
 
پیروز حناچی
شهردار تهران
 
 »»   پیام تبریک وزیر راه و شهرسازی به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است: 
 
برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
با سلام و تحیت
 
انتصاب شایسته حضرت‌عالی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقارن با ایام میلاد مسعود منجی عالم بشریت را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ امنیت و دفاع از کشور در عرصه‌ سازندگی و پیشرفت جمهوری اسلامی نقش‌آفرین بوده و همچنان خواهد بود.
برای حضرت‌عالی که در برخورد با دشمن از صلابت و تسلط استراتژیک و علمی فراوانی برخودارید، توفیق روز افزون از خداوند متعال مسئلت دارم.
 
محمد اسلامی
وزیر راه و شهرسازی
 
 »»   پیام تبریک رئیس سازمان بسیج مستضعفین به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسمه تعالی
برادر ارجمند سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام‌علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام
 
اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مبیّن مراتب درایت، تعهّد و همچنین مهر تائیدی بر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مخلصانه شما می‌باشد را از سوی خود و آحاد بسیجیان تبریک عرض می‌نمایم.
جنابعالی از برادران ولایی، انقلابی، استکبارستیز و درعین‌حال فردی دانشمند و دارای نگاه عالمانه به مسائل کلان کشور، منطقه و جهان می‌باشید و ان‌شاءالله در دوران مسئولیت شما شاهد ارتقاء توانمندی‌های همه‌جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و همچنین اعتلای بسیج به معنای واقعی بر اساس طرح جامع بسیج، ابلاغی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.
دوام توفیقات شما را در ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از محضر حق‌تعالی مسئلت دارم.
 
سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
 
 »»   پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی سپاه به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
 
در سالروز میلاد فرخنده قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) ترفیع به درجه سرلشکری و نیز انتصاب جنابعالی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که نشانگر حسن اعتماد معظم له و نیز تعهد، شایستگی، توانمندی و تجربیات ارزشمند آن برادر بزرگوار طی سال‌های متمادی ایفاء تکلیف در مسئولیت‌های کلان و خطیر فرماندهی و مدیریتی این نهاد انقلابی است را به جنابعالی و تمامی پاسداران عزیز و سرافراز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی و توفیق روز افزون شما را در تداوم مسیر رشد و تعالی نهاد مقدس سپاه و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی تحت عنایت خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و زعامت و فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
سرتیپ پاسدار محمد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
 »»   پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
 
با احترام، اعطای درجه سرلشکری و انتصاب شایسته جناب عالی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا را که نشان از حسن نظر و اعتماد معظم له و تعهد، لیاقت، شایستگی و توانایی جناب عالی دارد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
اینجانب ضمن تأکید بر آمادگی کامل نیروی انتظامی برای هرگونه همکاری، تعامل و هم افزایی با آن نهاد ولایتمدار و انقلابی، از خداوند تبارک و تعالی سعادت، سلامت و توفیق روزافزونتان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق تدابیر و منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را در ظل عنایات و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی لتراب مقدمه الفداء)مسئلت دارم.
 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری
 
 »»   پیام تبریک فرمانده کل ارتش به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
همسنگر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام‌علیکم
 
ارتقاء درجه و انتصاب شایسته حضرتعالی با حکم مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در جایگاه فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همزمان با مولود یگانه منجی عالم بشریت، مهدی موعود و ایام تأسیس آن نهاد انقلابی صورت گرفت را صمیمانه به آن همسنگر گرامی تبریک گفته و امیدوارم در پناه حضرت حق و در سایه رهنمود‌های دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا و با توجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزنده در مسئولیت‌های گوناگون، در این مسئولیت خطیر نیز موفق و مؤید باشید و انشاءا... همدل و همدوش با یکدیگر و در سایه رهبری امام خامنه‌ای عزیز پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) برسانیم.
 
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی
 
 »»   پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
 
در سالروز خجسته میلاد حضرت، ولی عصر (ارواحنافداه)، انتصاب شایسته جناب‌عالی را به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بی‌تردید حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب‌عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر، محصول سوابق درخشان و افتخارآمیز و خدمات متعهدانه، خالصانه و دلسوزانه شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
از خداوند متعال مجد، عزت و توفیق روزافزون جناب‌عالی را تحت توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) در راستای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.
 
 »»    پیام تبریک فرماندهان ارشد سپاه به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
با سلام و تحیات 
 
خدای بزرگ را شاکریم با تدبیر مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) در پایان دوره فرماندهی موفق و افتخارآمیز سرداری عالیقدر، انقلابی و بصیر، سرداری دیگر از همان جنس به "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" منصوب شد.
در این رهگذر بر خود وظیفه می دانیم با سپاس و قدردانی از مجاهدت ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و موثر ۱۲ ساله سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری که دوره ای درخشان و معنادار از نقش آفرینی های سترگ و تعیین کننده سپاه در عرصه داخلی و منطقه ای و تضمین امنیت پایدار ملی و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و دفاع غیر محافظه کارانه از انقلاب و نظام اسلامی را در تعامل و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح رقم زد؛ انتصاب شایسته ی آن برادر مجاهد و فرهیخته به فرماندهی این نهاد مقدس با حکم مبارک فرماندهی کل قوا را تبریک عرض می نماییم.
بی‌تردید حسن اعتماد معظم له و پیشینه تابناک و موفقیت آمیز جنابعالی در سنگرهای متعدد مدیریتی و آراستگی به زیور ایمان، تقوا و عمل انقلابی و درایت و هوشمندی قابل تحسین و نیز تبعیت و حمایت آحاد فرماندهان و کارکنان سپاه، پشتوانه ای مقتدر و مطمئن در پاسخ به انتظارات مندرج در حکم انتصاب به شمار خواهد رفت.
موفقیت، عزت و سربلندی روز افزون آن فرمانده شجاع و مصمم، در این سنگر خطیر و  مقطع حساس تاریخی فراروی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اطاعت از فرامین و رهنمودهای نائب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
 
سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین،دریادار پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه 
 
 »»    پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به سرلشکر سلامی 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (زید توفیقه)
سلام علیکم
 
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) همزمان با نیمه شعبان و سالروز تاسیس سپاه، برگ زرین دیگری بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
یقیناً این انتصاب شایسته، حاکی از اعتماد معظم له به جنابعالی است که از پیشینه‌ای درخشان و تجارب ارزنده برخوردار و از زینت بلاغت و خلاقیت بهره‌مند بوده و قریب چهار دهه نقش‌آفرینی در سنگر‌های خطیر و راهبردی این نهاد مقدس را در کارنامه خود به ثبت رسانده اید.
انجام مطلوب این مسئولیت خطیر، تنها با تکیه بر الطاف الهی و توجه ویژه بر پیاده‌سازی انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه در عرصه تقویت گوهر درونی سپاه یعنی تقوا، بصیرت و معنویت با نقش آفرینی جنابعالی و به‌کارگیری نیروی انسانی مومن، کارآمد، اندیشه ورز و آینده نگر و ارتقاء روز افزون سطح آمادگی‌ها و توانمندسازی و تعالی معنوی و بصیرتی فرماندهان و آحاد کارکنان سپاه پاسداران با اقدام و عمل جهادی و انقلابی میسور خواهد بود.
اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه برای تعمیق همکاری‌ها و هم افزایی ها، توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای همه جانبه کشور در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و عمل به تدابیر و منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.
 
عبدالله حاجی صادقی
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما