شناسهٔ خبر: 32415502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

درپي انتصاب از سوي مقام معظم رهبري؛

پيام تبريک رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح به سرلشکرجعفري

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- سرلشکر باقري در پيامي انتصاب سرلشکرجعفري به مسئوليت" قرارگاه فرهنگي و اجتماعي حضرت بقيه اللله الاعظم ارواحنافداه" را تبريک گفت.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از سپاه نيوز، سرلشکر پاسدار محمد باقري رئيس ستاد کل نيرو‌هاي مسلح انتصاب سرلشکر جعفري به مسئوليت "قرارگاه فرهنگي و اجتماعي حضرت بقيه الله العظم ارواحنا فداه" را تبريک گفت.
متن پيام به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
سردار سرلشکر پاسدار برادر محمدعلي جعفري
با سلام و تحيات
با عنايت به تدبير فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالي) در انتخاب شايسته جنابعالي به مسئوليت "قرارگاه فرهنگي و اجتماعي حضرت بقيه الله العظم ارواحنا فداه" توسط معظم له که پس از حدود 12 سال فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، صورت پذيرفته است، بر خود وظيفه مي‌دانم از مجاهدت‌ها و تلاش‌هاي ارزشمند و ماندگار آن برادر عزيز طي اين دوران قدرداني و سپاسگزاري نمايم.
با تبريک انتصاب جديد، رجاء واثق دارم حضور باکفايت آن برادر مومن و انقلابي در راهبري اين قرارگاه، تحقق انتظارات معظم له در "گسترش و تبيين معارف انقلاب اسلامي بر پايه خطوط ترسيم شده در بيانيه گام دوم را با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي گسترده و توانمندي‌هاي ژرف در جامعه به ويژه علماي ديني و نخبگان فرهنگي، جهادي و انقلابي و اهتمام به برنامه‌ريزي عالمانه و مدبرانه و تعامل و هم افزايي با مجموعه‌هاي فرهنگي سپاه و بسيج" نويد مي‌دهد.
توفيق روز افزون جنابعالي در اين سنگر خطير، تحت عنايات حضرت، ولي عصر (عج) و تبعيت از منويات و رهنمود‌هاي حکيمانه مقام عظماي ولايت و رهبري حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
سرلشکر پاسدار محمد باقري
رئيس ستاد کل نيرو‌هاي مسلح

نظر شما