شناسهٔ خبر: 32299349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیری: برای کسب سهمیه رکورد یک نفر ملاک نیست/از رکورد سایر کمانداران اطلاعی ندارم

کماندار ریکرو ایران گفت: برای کسب سهمیه المپیک در ریکرو تیمی، رکورد هر 3 ورزشکار ملاک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان از عرفان ارژنگی‌پور و میلاد وزیری رکوردگیری انجام داد اما این دو کماندار به حد نصاب رکورد مورد نظر فدراسیون نرسیدند. براساس اعلام سرمربی تیم ملی ریکرو ایران قرار شد فرصت بیشتری به وزیری داده شود تا تمرین کند. از وزیری دوباره رکوردگیری می‌شود در صورتی که وی شرایط لازم را داشته باشد تیم ملی ایران را در مسابقات جهانی شانگهای همراهی خواهد کرد.

میلاد وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این باره گفت: قبل از رکوردگیری به مدیر تیم ملی هم مربیان گفته بودم به دلیل تعطیلات نوروز آمادگی برای رکوردگیری کمتر است. به ما شنبه اعلام کردند و چهارشنبه رکوردگیری شد مخالفت نکردم. قبل از عید هم بدنسازی داشتم و اوج برنامه‌ام را برای رکوردگیری نگذاشته بودم.

وی درباره اینکه با سایر کمانداران چقدر تفاوت داشت، خاطرنشان کرد: با این شرایط از رکوردی که زدم راضی هستم اما به حد نصاب نرسید. حالا هر زمانی که فدراسیون بخواهد دوباره در رکوردگیری شرکت می‌کنم. من از شرایط دیگر ورزشکاران خبر ندارم و چون با هم رکورد نزدیم نمی‌دانم در چه سطحی هستند. فقط من و ارژنگی‌پور بودیم که رکوردگیری انجام دادیم به همین دلیل نمی‌دانم شرایط بچه‌ها چطور است.من رکورد 646 را زدم و رکورد حد نصاب فدراسیون 655 بود.

کماندار کشورمان درباره اعزام به گوانگجو برای اردوی تدارکاتی، یادآور شد: لیست را بسته‌اند و فکر نمی‌کنم من اعزام شوم. چون بعد از رکوردگیری فدراسیون چیزی به من نگفته است.

وزیری در بخشی دیگر از صحبت‌هایش درباره اینکه فکر می‌کند ایران در مسابقات جهانی هلند بتواند سهمیه المپیک توکیو را بگیرد، خاطرنشان کرد: سهمیه گرفتن در مسابقات جهانی هلند بسیار سخت است اما به این معنا نیست که ورزشکاران تلاش نمی‌کنند. ما حتی پتانسیل کسب سهمیه تیمی را هم داریم اما در اینجا رکورد یک نفر ملاک نیست. رکورد 3 ورزشکار ملاک است که در سطح بالا قرار بگیرند تا سهمیه کسب شود. کسب سهمیه بستگی به شرایط کل تیم دارد.

وی ادامه داد: مسابقه جهانی هلند آخرین مسابقه کسب سهمیه نیست و شاید بتوانیم در مسابقات دیگر که شرایط فراهم است سهمیه را بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما