شناسهٔ خبر: 32286560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باتوجه به نبود آمادگی لازم

توضیح سرمربی تیم ملی ریکرو درباره رکوردگیری ناموفق

سرمربی تیم ملی ریکرو تیراندازی باکمان درباره یک رکوردگیری ناموفق بین دو بازیکن توضیح داد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی ریکرو در خصوص رکوردگیری از عرفان ارژنگی‌پور و میلاد وزیری برای حضور در تیم ملی ریکرو گفت: پیش از این ترکیب تیم ملی را بسته بودیم، اما یک رکوردگیری از عرفان ارژنگی‌پور و میلاد وزیری انجام دادیم که به حد نصاب رکورد مورد نظر فدراسیون نرسیدند، دلیل آن هم نداشتن تمرین و آمادگی آن‌ها بود.
وی افزود: قرار شد فرصت بیشتری به وزیری برای تمرین داده شود. رکورد ثبت شده این دو کماندار موجود است. فعلا سایر بازیکنان تیم ملی هم تحت فشار بدنسازی هستند و این فرصت را داریم که در اردوی گوانگجو، فشار را کم کنیم و وارد رکوردگیری شوند. در نهایت از ملی‌پوشان و وزیری دوباره رکوردگیری می‌کنیم. اگر می‌توانست کمک حال تیم باشد هماهنگی‌های لازم را برای همراهی تیم در جام جهانی شانگ‌های چین انجام می‌دهیم.
سرمربی تیم ریکرو تاکید کرد: اعضای کمیته فنی خواستند به نفراتی که در جاکارتا عضو تیم بودند فرصتی داده شود و ما این شرایط را فراهم کردیم. در نهایت رکوردگیری از ملی‌پوشان در گوانگجو انجام می‌شود و نتیجه نهایی بعد از این رکوردگیری مشخص می‌شود. هدف نهایی ما موفقیت ریکرو و اهتزاز پرچم ایران است.
میررحیمی در خصوص شرایط عرفان ارژنگی‌پور نیز گفت: وی خیلی آماده نبود و فکر نمی‌کنم در این زمان بتواند خود را برساند. وزیری نیز در تهران به تمرینات خود انجام می‌دهد و همزمان با رکوردگیری از ملی پوشان در چین، ​ او هم در تهران رکورد می‌زند.

نظر شما