شناسهٔ خبر: 31870734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید بیش از ۹ هزار زائر مازندرانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول اردویی سپاه کربلا مسئول اردویی سپاه کربلا استان مازندران اعزام ۹ هزار و ۱۵۴ زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب تا به امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد عباسپور مسئول اردویی سپاه کربلا مسئول اردویی سپاه کربلا استان مازندران در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: برنامه سال تحویل در اردوگاه شهید بلباسی با حضور راویان برگزار گردید و بحمدالله امسال از ۲۰ تا ۲۹ اسفند، شاهد حضور بیش از ۹ هزار زائران مازندرانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و نیز حادثه غیرمترقبه سیل در مازندران و امداد رسانی سپاه و بسیج به سیل زدگان افزود: اردوی راهیان نور امسال با استقبال خوب جوانان و نوجوانان بویژه زائر اولی‌ها همراه بود.

مسئول اردویی سپاه کربلا مسئول اردویی سپاه کربلا استان مازندران تعداد زائرینی که از تاریخ ۲۰ اسفند تا امروز چهارشنبه ۲۹ اسنفدماه از مناطق عملیاتی بازدید کردند را ۹ هزار ۱۵۴ زائر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۱۰۰ نفر را برادران و چهار هزار و ۵۴ نفر را خواهران تشکیل دادند.

عباسپور از بکارگیری ۲۳۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران گفت و ادامه داد: همه زائران در دو اردوگاه شهیدان جعفرزاده اندیمشک و بلباسی خرمشهر اسکان داده شدند و روزانه بیش از ۲۰۰۰ پرس غذا در آشپزخانه اردوگاه بین زائران تهیه و توزیع می‌شود.

به گفته مسئول اردویی سپاه کربلا مازندران، اردوگاه شهید بلباسی پذیرای ۱۰ استان دیگر از جمله خراسان شمالی، سمنان، تهران و بوشهر و ... در مسئله اسکان زائران نیز است.

عباسپور در بخش پایانی سخنان خود به برنامه سال تحویل اشاره کرد و افزود:برنامه سال تحویل در اردوگاه شهید بلباسی با حضور راویان برگزار شد و سخنان مقام معظم رهبری نیز برای زائران پخش شد.

وی گفت:مازندران در شب میلاد امام علی (ع) میزبان جشنواره ره آورد سرزمین نور بود که به صورت زنده از شبکه‌های ملی پخش شد در این برنامه از چهار خانواده شهید انقلاب، شهید ترور، شهید مدافع حرم و شهید مدافع وطن از مازندران تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ د

بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس  

برچسب‌ها:

نظر شما