شناسهٔ خبر: 3182503 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آتش سوزی در کارگاه مبل سازی یافت آباد/ نجات کودک 8 ساله از میان دود و آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در یافت آباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی«خبرگزاری دانشجو»، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 12:28 ظهر امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در یافت آباد، شهرک ولیعصر به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان و دستگاه های تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد آتش سوزی در یک ساختمان 5 طبقه مسکونی رخ داده که طبقه همکف به یک کارگاه مبل سازی تبدیل شده بود.

 

وی افزود: این کارگاه مبل سازی دچار آتش سوزی شده و دود و آتش در حال سرایت به سایر طبقات بود که یک کارگر افغانی در میان شعله های آتش محبوس شده بود که آتش نشانان او را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

ملکی در ادامه بیان داشت: همچنین یک کودک هشت ساله نیز در راهروی طبقات در میان دود غلیظ محبوس شده بود و در شرایط بسیار ناایمنی قرار داشت که توسط آتش نشانان خارج و تحویل عوامل اورژانس شد که دچار دودزدگی شدیدی شده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با اطفای کامل حریق و خارج کردن دود و ایمن سازی محل عملیات خود را در ساعت 14:02 به پایان بردند.

نظر شما