شناسهٔ خبر: 31800642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان مطرح کرد

بدهی نزدیک به 3 هزار میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی سمنان

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: بر اساس آمار و گزارش‌های موجود، بدهی دستگاه‌های اجرایی استان تاکنون دو هزار و 762 میلیارد تومان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر خلیلی‌خواه پیش از ظهر امروز در نشست کارکنان اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان با استاندار سمنان اظهار کرد: 35 درصد از پست‌های این اداره کل در حال حاضر بلاتصدی هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون از 579 میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی‌شده، 89.5 درصد آن به مبلغ 489 میلیارد تومان وصول شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان افزود: در حوزه وصول مالیات، تاکنون 89 درصد از مالیات‌های پیش‌بینی‌شده محقق و تاکنون 279 میلیارد تومان اسناد خزانه به استان اختصاص داده شده است.

خلیلی‌خواه ادامه داد: از مجموع اسناد خزانه‌ای که به استان سمنان ابلاغ شده، تاکنون 32 درصد جذب شده و یک هزار و 649 میلیارد تومان مجموع مطالبات دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار و گزارش‌های موجود، بدهی دستگاه‌های اجرایی استان تاکنون دو هزار و 762 میلیارد تومان است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان افزود: یک هزار و 380 عدد تعداد خودروهای دستگاه‌های اجرایی استان است که نسبت به سه سال گذشته، 700 مورد با هدف کاهش هزینه‌ها از رده خارج شده است.

خلیلی‌خواه بیان کرد: امسال 162 مورد خودروی دولتی برای کاهش هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی از رده خارج شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری، طرح مطالعاتی 50‌ پروژه برای سال آینده و راه‌اندازی شورای سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2249/م/و

نظر شما