شناسهٔ خبر: 31719490 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جوان فلسطینی توسط صهیونیست ها به شهادت رسید

تهران - ایرنا - یک جوان فلسطینی شامگاه سه شنبه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری صفا فلسطین، محمد جمیل شاهین جوان 23 ساله فلسطینی بر اثر شدت جراحت ناشی از درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی در استان «سلفیت» در شمال کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.
شاهین که از ناحیه سینه زخمی شده بود، یک ساعت پیش از شهادت هدف گلوله مستقیم نظامیان صهیونیستی قرار گرفت و شهید شد.
بیش از 15 خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی از عصر سه شنبه به شهر سلفیت هجوم بردند و در مناطق مختلف این شهر مستقر شده اند.
صهیونیست ها با بستن ورودی این شهر، به برخی از مراکز تجاری حمله کردند و دوربین های تمامی این مراکز را جمع آوری کردند.
پس از هجوم همه جانبه صهیونیست ها به شمال کرانه باختری رود اردن، درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی روی داد که ارتش تل آویو اقدام به شلیک مستقیم با گلوله های جنگی به فلسطینی ها کرد و در جریان آن شاهین شهید شد.
بامداد سه شنبه نیز «موسی محمد موسی » جوان 23 ساله دیگر فلسطینی بر اثر شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله صهیونیست ها در جریان راهپیمایی بزرگ بازگشت در روز جمعه شهید شد.
مردم غزه در چارچوب راهپیمایی هایی که از 30 مارس (10فروردین) شروع شده است، هر جمعه با تجمع در منطقه حائل میان غزه و سرزمین های اشغالی بر حق قانونی فلسطینیان برای بازگشت، پایان محاصره غزه و توقف جنایات رژیم صهیونیستی تاکید می کنند.
شبس**9363**1613

نظر شما