شناسهٔ خبر: 31566587 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به صورت همزمان

آغاز نمایشگاه‌های بهاره در پایتخت

سه نمایشگاه بهاره امروز (۱۴ اسفندماه) به صورت همزمان افتتاح شد و از ساعت ۱۱ پذیرای شهروندان است

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ­صدا و سیما؛ استاندار تهران­­ در مراسم افتتاح نمایشگاه فروش بهاره گفت‌:­­ سه نمایشگاه فروش بهاره در تهران، ­ واقع­­ در ضلع جنوبی مصلی، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران بر پا شده است که ساعت کاری آن‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۱ با هدف عرضه مایحتاج شهروندان در آستانه سال جدید است.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: در این نمایشگاه‌ها نظارت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌صورت دقیق اعمال می‌شود و شهروندان اطمینان داشته باشند­ کالایی که می‌خرند به لحاظ کیفیت و قیمت مطلوب است.
<div id="video-display-embed-code_3250216"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2370988/3250216?width=350&height=250"></script></div>

وی اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها عرضه مستقیم خواهند داشت ­و حدود ۱۳۰۰ غرفه در مجموع سه نمایشگاه، ­ مشغول عرضه کالا‌های مایحتاج شب عید مردم هستند.

محسنی بندپی ­ درباره ایاب و ذهاب شهروندان به محل برگزاری نمایشگاه بهاره گفت‌: شهرداری اعلام آمادگی کرده است سرویس‌های فوق‌العاده‌ای را برای ایاب و ذهاب مردم به سمت این نمایشگاه‌ها پیش‌بینی کند.

استاندار تهران­­ اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها امسال با همکاری مجموعه استانداری تهران، سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنین اتحادیه و اصناف برگزار می‌شود و امیدواریم رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد همچنین شهروندان می‌توانند پیشنهادات اصلاحی خود را برای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه از طریق روابط عمومی استانداری تهران و سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنین رسانه‌ها به گوش مسئولان برسانند.

نظر شما