شناسهٔ خبر: 31361764 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سردار سلامی: هیچ امتیازی به دشمن نمی‌دهیم

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه فقط با مقاومت و ایستادگی می‌توان دشمن را ناامید کرد ، گفت:دشمن هرگاه در ما اراده ببیند سست می‌شود، خانه دشمنان ما عنکبوتی و بسیار سست است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتپ پاسدار حسین سلامی صبح امروز(شنبه) در گردهمایی بزرگ رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس در کرمان با تأکید به اینکه "ما امروز تا آینده‌ای که به پیروزی نهایی برسیم در مقابل دشمن خواهیم ایستاد" یادآور شد: چهل سال انقلاب به ما نشان داد که با مقاومت، زودتر و با هزینه کمتر می‌توان موفقیت کسب کرد پس اگر می‌خواهید در میدان دشمن بازی نکنید از هیچ چیز نترسید چرا که خداوند با ما است و خلف وعده نمی‌کند و وعده الهی پیروزی اسلام است. مقاومت ما را به نتیجه می‌رساند و در مقاومت هیچ امتیازی به دشمن نمی‌دهیم.

سلامی با ابراز اینکه "ما جنگیده‌ایم که فرهنگ مقاومت را بالا ببریم ، تصریح کرد: در هر میدانی باید پاسخ دشمن را در میدان داد و در میدان اقتصاد هم باید جواب دشمن را در میدان داد.

وی با اظهار اینکه "تمام جهان این نکته را بداند که وقتی سخن از شهادت می‌گوییم به این معنا نیست که ما می‌ایستیم تا دشمن بر سر ما بریزد و ما را بکشد" گفت: اگر گزینه دشمن جنگ باشد سرتاسر تهاجم می‌شویم و معنای شهادت کشته شدن یک‌طرفه ما نیست و تا ده‌ها نفر از دشمن را نکشیم یک نفر از ما شهید نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "با هیچ کشوری سر جنگ نداریم که آغازکننده جنگ باشیم اما اگر کسی بخواهد تهاجم کند دیگر او را رها نخواهیم کرد" اضافه کرد: در جنگ، آغاز ممکن است با دشمن باشد اما پایان حتماً با ما است.

وی با تأکید به اینکه "ما جنگ اقتصادی را هم با تدابیر نورانی مقام معظم رهبری( مد ظله)پشت سر خواهیم گذاشت و به‌فضل الهی در میدان اقتصاد مقاومتی پاسخ دشمن را خواهیم داد" گفت: به دشمن نشان می‌دهیم که از هر مسیری که به‌سمت ملت ایران بیاید شکست می‌خورد.

وی با تصریح اینکه "سیطره سیاسی دشمن از سرزمین‌های اسلامی جمع خواهد شد و او را محو خواهیم کرد" گفت: ما از مشکلات عبور می‌کنیم چرا که ملت ما بزرگتر از مشکلات است و ایران امروز دیگر ایران چهل سال پیش نیست و یک ایران مقتدر برای شکست دادن و پیروز شدن در مقابل دشمنان اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مادامی که ملت ایران در پرتو ولایت مسیر خود را طی می‌کند شکست ندارد افزود: مقاومت ما در عرصه اقتصادی هم به‌معنای سکون نیست و برای تولید و منفعت اقتصادی گام برمی‌داریم و ایران را می‌سازیم.

وی با ابراز اینکه مقام معظم رهبری( مد ظله)در گام دوم انقلاب منشور سعادت ملت را ترسیم کردند بیان کرد: در آغاز گام دوم انقلاب در حالی که مقتدرتریم و دشمن را می‌شناسیم با اعتماد به نفس و توکل بیشتر و با داشتن جوانان و مردمی آگاه‌تر و رهبری حکیم بر دشمن پیروز خواهیم شد.

۲۱۴۲۱۴

نظر شما