شناسهٔ خبر: 31312614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شریعتمداری خبر داد:

آغاز فاز دوم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی خوزستان

نمایندگی خوزستان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از امروز روند پرداخت فاز دوم منابع مربوط به طرح اشتغال پایدار روستایی در خوزستان آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری امروز 2 اسفند ماه در جمع خبرنگاران در شوش با بیان این مطلب که از نزدیک پروژه‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های دولت مورد بازدید قرار می گیرد، با اشاره به جلسه شورای اشتغال خوزستان تاکید کرد: در این جلسه سیاست های استان در خصوص اشتغال فراگیر و اشتغالزایی روستایی را مورد بررسی بیشتری قرار می دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امروز هم‌چنین روند فاز دوم پرداخت منابع مربوط به طرح اشتغال پایدار روستایی را در خوزستان آغاز می کنیم. با تصویب مقام معظم رهبری و مجلس یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای فعالیت های اشتغالزایی روستایی به کشور اختصاص پیدا کرده است که در اختیار واحدهای تولیدی فعال در روستاها و بخش‌هایی با جمعیت کمتر از 10 هزار نفر قرار می‌گیرد.

شریعتمداری ادامه داد: پرداخت 750 میلیون دلار از اعتبار اشتغال پایدار روستایی در مرحله اول انجام شده است و در مرحله دوم نیز پرداخت 750 میلیون دلار را شروع می‌کنیم.

وی عنوان کرد: از محل تبدیل این مبلغ به ریال، 12 هزار و 800 میلیارد تومان منابع برای اشتغال پایدار روستایی در اختیار طرح‌های مختلف اشتغالزایی روستایی سراسر کشور قرار می گیرد.

شریعتمداری افزود: اعتبار خوزستان از این محل در فاز اول 400 میلیارد تومان است که بخشی از آن مربوط به طرح‌های ملی و بخشی هم مربوط به طرح‌های استانی است که مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: استان خوزستان در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته که امیدواریم آن را ادامه دهد.

انتهای پیام

نظر شما