شناسهٔ خبر: 31265539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

2 پاکستانی در اقدام تروریستی زاهدان

فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران: 2 نفر از عناصر اقدام تروريستي محور خاش به زاهدان پاكستاني و سه نفر ديگر از عناصر هم از منطقه سيستان و بلوچستان بودند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سردار سرتيپ پاكپور در حاشيه مراسم گراميداشت پاسداران مدافع وطن كه در عمليات تروريستي 24 بهمن در محور خاش به زاهدان به شهادت رسيدند، در جمع خبرنگاران با تجليل از مردم اصفهان به سبب برگزاري مراسم تشييع اين شهدا افزود:  اقدامات زيادي پس از اين حادثه انجام شد و برادران ما در نيروي انتظامي از طريق قطعات خودروي انتحاري، هويت خودرو را مشخص كردند و پس از آن نيروهاي اطلاعاتي و عملياتي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه به دنبال دستگيري و انهدام تيم پشتيباني كننده مشغول فعاليتهاي اطلاعاتي شدند.
وي گفت: دو روز پيش اولين سرنخ را كه خانم بود دستگير كرديم و به افراد ديگري رسيديم.
سردار پاكپور افزود: دو نفر از اين عناصر كه در اين تيم حضور داشتند پاكستاني بودند كه عامل انتحاري فردي بنام حافظ محمدعلي از پاكستان و فردي ديگر هم از پاكستان بود و سه نفر از منطقه سيستان و بلوچستان بودند كه دو نفر دستگير شدند و يك نفر متواري است و دستگير خواهد شد.
فرمانده نيروي زميني سپاه گفت: اين تيم تروريستي مهمات و تجهيزات بسيار زيادي آماده كرده بودند كه هدفشان فقط اين اقدام تروريستي نبود و بنا داشتند در روز 22 بهمن اقدامات انتحاري انجام دهند كه آن زمان موفق نشدند.
وي افزود: عناصر تروريست در ايام دهه فجر هم بدنبال اقدامات تروريستي بودند كه با استقرار نيروهاي ما در مرز ، آنها ناكام ماندند.
سردار پاكپور گفت: اين اقدام تروريستي حركتي بسيار كور بود.
وي افزود: در خصوص دولت پاكستان هم سردار باقري ديروز توضيح دادند و گفتگوهايي ميان ايران و پاكستان در سطح نظامي و سياسي صورت گرفته است تا دولت پاكستان به امنيت مرزهاي خود توجه بيشتري كند.

نظر شما