شناسهٔ خبر: 31196645 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رئیس آموزش‌وپرورش شهر تهران:

میانگین دانش‌آموزان ابتدایی در تهران بالاتر از میانگین کشوری است

رئیس آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: میانگین دانش‌آموزان ابتدایی در تهران 34 نفر است که این آمار در کشور 24 نفر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش‌و‌پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عبدالرضا فولادوند صبح امروز در مراسم افتتاحیه پروژه ملی بازی و یادگیری که در مدرسه بهشت واقع در آموزش و پرورش منطقه ۱۱ برگزار شد، گفت: بازی و یادگیری به‌عنوان پروژه‌ای ملی قرار‌ است در کل کشور اجرایی شود و امروز افتتاح این پروژه در مدرسه بهشت صورت می گیرد. 

رئیس آموزش‌و‌پرورش شهر تهران در ادامه افزود: کاهش استرس در بچه‌ها شادی و نشاط را به مدارس برمی‌گرداند و تغییر رویه آموزش‌و‌پرورش را در پی خواهد‌ داشت و امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح ملی بازی و یادگیری نشاط را در مدارس نهادینه کنیم.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد:  آموزش عوامل اجرایی این طرح اهمیت ویژه‌ای دارد و باید این موضوع در اولویت کارها قرار گیرد.

فولادوند  خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش گفت: میانگین تراکم دانش‌آموزان ابتدایی در تهران ۳۴ نفر است در حالی که میانگین این تراکم در کشور ۲۴ نفر است و این موضوع با وجود نیروی کم در آموزش‌و‌پرورش تهران علاوه بر اینکه کیفیت آموزش را کاهش می‌دهد، می‌تواند سبب استرس معلمان نیز شود. 

رئیس آموزش‌و‌پرورش شهر تهران از احیای زنگ هنر در مدارس نیز خبر داد و افزود:  هدف ما در آموزش‌و‌پرورش این است که نشاط در مدارس توسعه پیدا کند و امیدواریم بتوانیم با کمک همکاران دوره ابتدایی این هدف را محقق کنیم.

انتهای پیام/۴۰۸۷

نظر شما