شناسهٔ خبر: 31196581 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تاکید دانش‌آموزان به وجود کلاس‌های هنر و ورزش

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران از تاکید دانش‌آموزان به وجود کلاس‌های هنر و ورزش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاحیه "پروژه ملی بازی و یادگیری" با حضور سید محمد بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران، رضوان حکیم زاده معاون ابتدایی آموزش و پرورش ظهر امروز در مدرسه بهشت منطقه یازده تهران برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران در این مراسم گفت: بازی و یادگیری و توجه ویژه به دانش‌آموزان از  استرس و اضطراب آنها می‌کاهد و روحی دوباره به مدارس خواهد آورد. با این طرح بازی و بچه‌ها دوباره با هم دیدار می‌کنند.

وی ادامه داد: مطمئنم این طرح تغییر بسزایی در  آموزش خواهد داشت و امیدوارم همه همکارانی که در این زمینه تلاش می‌کنند بتوانند موانع احتمالی این طرح را بر طرف کنند.

فولادوند افزود: تراکم در مدارس شهر تهران ۳۴ نفر در هر کلاس است، اما تراکم در هر کلاس باید ۲۴ نفر باشد. نقش نیروی انسانی در مدارس بسیار حایز اهمیت است و خواهشم این است که به این مساله توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران در پایان اظهار کرد: از بچه‌ها پرسیدیم که اگر قرار باشد یکی از کلاس‌های درس حذف شود، کدام را ترجیح می‌دهید؟ و آنها اغلب به وجود کلاس‌های هنر و ورزش تاکید داشتند. امیدوارم با طرح ملی بازی و یادگیری به نتایج خوبی برای سرمایه‌های آینده یعنی فرزندان و دانش آموزان برسیم.

نظر شما