شناسهٔ خبر: 31172270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور پیامی؛

سپاه استان البرز حمله تروریستی زاهدان را شدیداً محکوم کرد

کرج - سپاه استان البرز با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای سپاه در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در محور خاش به زاهدان، این حادثه را شدیداً محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در محور خاش به زاهدان، این حادثه را شدیداً محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

جنایت تروریستی و شهادت جمعی از جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته و قلب ملت بزرگ ایران را جریحه‌دار کردند.

حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مدافعان و حافظان میهن اسلامی بار دیگر نشان داد جنایتکاران و تروریست‌های خائن با این اقدام کور و بزدلانه، اقتدار و عزت و وحدت میهن اسلامی‌مان را هدف قرار داده‌اند.
 

خشم و تلخ‌کامی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب پس از حرکت عظیم و پرشور و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن ۹۷ با حادثه خونین تروریستی و شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان نمایان شد و این‌گونه صدای خورد شدن استخوان‌هایشان در زیر پای میلیون‌ها ایرانی را به گوش جهانیان رساندند.

 اگرچه این اقدام خونین و غیرانسانی دشمن حزن و اندوه ملت شریف ایران را در پی داشت ولی تجربه نشان داده است این اقدامات نه‌تنها این مردم را از رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی سست نمی‌کند بلکه مقاوم و استوارتر از گذشته به راه خود ادامه خواهند داد.
 

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای این حادثه تلخ و ناگوار که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان و غیور مردان دلیر سپاه اسلام شده است، این اقدام را شدیداً محکوم و حمایت خود را از حافظان و مدافعان امنیت کشور و مردم شریف ایران اعلام و با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام جنایتکارانِ ابراز همدردی می‌کند.

نظر شما