شناسهٔ خبر: 3101171 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

الميادين:رسانه‌هاي اسرائيل تهديدات سيد حسن نصرالله را جدي دانستند

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1393/10/25
00:37:08.00
شبکه المیادین گزارش داد: رسانه های اسرائیلی تهدیدات دبیرکل حزب الله لبنان را جدی دانستند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه های اسرائیلی به طور گسترده سخنران سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره توانایی مقاومت را پوشش دادند.
منال اسماعیل گزارشگر المیادین گفت: مطبوعات اسرائیل سخنان سید حسن نصرالله را درباره اینکه حزب الله سلاح هایی را در اختیار دارد که به ذهن اسرائیل هم نمی رسد، به طور گسترده منتشر کردند. روزنامه یدیعوت آحارونوت هم به بررسی این مسئله پرداخت که منظور نصرالله از سلاح هایی که به ذهن اسرائیل نمی رسد چیست.
در ادامه این گزارش آمده است: ایتی بارون رئیس بخش مطالعات سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل هم در گفتگو با روزنامه اسرائیل هیوم هشدار داد حزب الله در هر جنگی در آینده روزانه بیش از هزار موشک شلیک خواهد کرد. بارون اذعان کرد اسرائیل در جنگ آینده با نیروهای حزب الله در خاک خود درگیر خواهد شد. روزنامه معاریو هم تاکید کرد منابع اطلاعاتی اسرائیل درک می کنند جنگ آینده در منطقه شمال، شدیدترین درگیریها خواهد بود و حزب الله قصد دارد با همه توان به اسرائیل ضربه بزند.
گزارشگر شبکه المیادین خاطر نشان کرد: روزنامه هاآرتص هم به نقل از کارشناسان اسرائیلی تاکید کرد سال 2015 سال بی ثباتی برای این رژیم خواهد بود و این رژیم به طرف طوفان حرکت خواهد کرد.

00:39:29.00

نظر شما