شناسهٔ خبر: 3098622 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بيانيه بسيج رسانه استان اصفهان در اعتراض به اقدام توهين آميز مجله شارلي ابدو

صاحب‌خبر - اصفهان / واحد مرکزی خبر/ اجتماعی

فعالان بسیج رسانه استان اصفهان در بیاینه ای اقدام توهین آمیز مجله شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: سوال اساسی از سناریو نویسان نظام سلطه این است که وقتی حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو در فرانسه توسط مسلمانان محکوم شد و گروه تروریستی مورد حمایت غرب (القاعده) نیز مسئولیت آن را پذیرفت، توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)در قالب کاریکاتور در این مجله چه معنایی دارد.
در ادامه این بیانیه اینچنین آمده است :این اقدام جز این است که با این حرکت،سناریو از پیش طراحی شده خود را مبنی بر انحراف افکار عمومی و تغییر آن از شکست های استراتژیک خود در جنوب غربی آسیا در حمایت های تجهیزاتی، تسلیحاتی و آموزشی از تروریست ها به راهبرد قدیمی خود که همان اسلام هراسی و اسلام ستیزی است تغییر داده اید تا بر شکست های خود سر پوش بگذارید.
فعالان جامعه رسانه ای بسیج رسانه استان اصفهان در این بیانیه با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اعلام کرده اند: بر خود واجب می دانیم انزجار خود را از این اقدام مجله فکاهی شارلی ابدو به بهانه آزادی بیان و مطبوعات به گوش سردمداران صهیونیست کاخ الیزه برسانیم.
روی جلد تازه ترین شماره چاپ شده نشریه موهن شارلی ابدو نقشی از پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) چاپ شده است که در حال اشک ریختن پلاکارد (من شارلی هستم) در دست دارد.
چندی پیش 2 مهاجم مسلح منتسب به گروه تروریستی القاعده به دفتر مجله طنز شارلی ابدو در پاریس حمله کردند و 12 نفر از روزنامه نگاران و کاریکاتوریست های این مجله را ازپای درآوردند.
0002

نظر شما