شناسهٔ خبر: 30984955 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳ هزار متر مربع زمین خواری در بانه

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری فرد کلاهبرداری که با جعل اسناد، ۳ هزار متر از اراضی ملی در منطقه احمدآباد واقع در شهرستان بانه را به تصرف غیر قانونی خود در آورده بود،خبرداد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان  گفت: با ارائه شواهد، مستندات و مدارک لازم از سوی ماموران پلیس آگاهی، مشخص شد فرد کلاهبردار با جعل اسناد و مدارک، ۲۵ قطعه از اراضی ملی به‌متراژ ۳ هزار متر واقع در منطقه احمدآباد را به تصرف غیر قانونی خود در آورده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مراجع قضائی فرد کلاهبردار را در بانه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار  آزادی ارزش زمین‌های متصرفه را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کردو افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با هرگونه زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی و تاکید بر حفظ بیت‌المال، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برخورد و مقابله با زمین‌خواران همکاری و تعامل نزدیکی با دستگاه‌های ذیربط و دستگاه قضائی دارد.

انتهای پیام/م

دستگیری زمین‌خوار ۶ میلیارد ریالی در بانه

نظر شما