شناسهٔ خبر: 68400923 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

سرعت در همه معابر تهران رصد می‌شود

منبع: ایرنا

اقتصادنیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه تا پایان سال کل دوربین‌های ۵۶۰ نقطه پایتخت را به روز خواهیم کرد، گفت: با این اقدام ۱۰۰ درصد معابر تهران تحت رصد دوربین‌های کنترل سرعت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محسن هرمزی روز چهارشنبه با اشاره به نصب دوربین‌های نظارتی جدید در سطح شهر تهران افزود: پلیس ۵۶۰ نقطه جدید را برای نصب دوربین های نظارتی جدید در پایتخت مشخص کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ادامه داد: دوربین‌های کنترل سرعت را با یک قرارداد جدیدی که از محل درآمد جرایم ترافیکی شهرداری تهران می بندیم، به روز خواهیم کرد.

هرمزی با بیان اینکه تا پایان سال کل دوربین‌های این ۵۶۰ نقطه را به روز خواهیم کرد، اظهار کرد: البته در این نقاط دوربین‌های جدید نصب می کنیم و با این اقدام ۱۰۰ درصد معابر تهران تحت رصد دوربین‌های کنترل سرعت خواهد شد.

خبر مرتبط
معابر تهران تصاحب می‌شود؟

اقتصادنیوز: سند‌دار کردن معابر شهر تهران موضوعی است که طی روز گذشته توسط مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران مطرح شد؛ اگرچه اعلام شد که این تصمیم با هدف جلوگیری از زمین‌‌‌خواری اخذ شده، اما برخی کارشناسان از تصاحب برخی معابر شهری تهران در میانه اجرای چنین طرحی واهمه دارند. مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت ساماندهی املاک شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تقریبا همه املاک خصوصی شهرداری تهران شناسایی شده‌‌‌اند.

وی یادآور شد: این ۵۶۰ نقطه نیاز به ۲ هزار دوربین دارد که به صورت ساخت داخل تامین خواهد شد.

 

نظر شما