شناسهٔ خبر: 30703869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار منطقه دو کرمان عنوان کرد:

اجرای پیاده‌راه‌های سلامت در برخی خیابان‌های محدوده منطقه ۲ کرمان

کرمان - شهردار منطقه دو کرمان از اجرای پیاده‌راه‌های سلامت در برخی خیابان‌های محدوده منطقه دو کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو کرمان، علی سعیدی در بازدید از ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس میدان آزادی و بلوار جمهوری اسلامی، گفت: محل ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی نیاز به بازنگری در طراحی و اصلاح به لحاظ زیباسازی و حذف زوائد بصری داردی اظهار کرد: پیاده‌روهای میدان آزادی باید برای تردد معلولین و سایر عابرین پیاده مناسب‌سازی شود.

شهردار منطقه دو کرمان در ادامه، ضمن بازدید از روند تکمیل اصلاح هندسی ابتدای بلوار شهید صدوقی (جاده تهران) و بلوار جمهوری، بر تسریع در تعویض جدول‌های بلوار جمهوری تاکید و در این خصوص دستورات لازم را صادر کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید، مناسب‌سازی پیاده‌روهای سطح منطقه دو برای تشویق شهروندان به پیاده‌روی و کاهش استفاده از خودرو را از اولویت‌های شهرداری و منطقه عنوان و تصریح کرد: مناسب‌سازی و اجرای پیاده‌راه سلامت در بلوار جمهوری، بلوار معلم، خیابان بهمنیار، میدان آزادی و چهارراه سمیه (طهماسب آباد) و طراحی خیابان هزار و یکشب با رویکرد پیاده‌مداری از دیگر برنامه‌های در دست اجرای منطقه به شمار می‌رود.

سعیدی با بیان این‌که باید تلاش کنیم تا هر روز برایمان روز هوای پاک باشد، گفت: مجموعه شهرداری کرمان در تلاش است با توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد دسترسی آسان شهروندان به وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، امکان استفاده شهروندان از این قبیل وسایل را فراهم سازد که انتظار می‌رود از این طریق بتوان در کاهش میزان استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین قدم مثبتی برداشت.

شهردار منطقه دو کرمان، امروز به مناسبت ۲۹ دی ماه، «روز هوای پاک» به همراه تعدادی از معاونان و کارشناسان این منطقه، بدون استفاده از خودرو از برخی پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری بازدید کرد.

نظر شما