شناسهٔ خبر: 30345357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه بارش باران در خوزستان تا اواخر فردا

مدیر کل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش باران تا اواخر فردا در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، محمد سبزه زاری افزود : در 24 ساعت گذشته در شوش یک ، دهدز 6 دهم ، رامهرمز چهار دهم ، حسینیه اندیمشک 2 دهم ، هندیجان یک دهم باران بارید.
وی ادامه داد : این بارش ها تا اواخر فردا همراه با رعد و برق ، وزش بادهای قابل ملاحظه و احتمال تگرگ ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت : .بیشترین حجم بارش در مناطق شمال و شمال شرق پیش بینی و در ارتفاعات بارش بصورت برف خواهد بود و در این مدت .شمال خیلج فارس نیز در این ایام مواج است. هشدار نسبت به وقوع سیل و مواج شدن خلیج فارس در خوزستان

هشدار نسبت به وقوع سیل و مواج شدن خلیج فارس در خوزستان

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به وقوع سیل و مواج شدن خلیج فارس در استان هشدار داد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت : پیرو اطلاعیه های این اداره کل و اخطاریه های سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان وقوع رگبار و رعد و برق، تندباد لحظه ای و وزش بادهای قابل ملاحظه تا شدید با احتمال ریزش تگرگ در استان از اوایل امروز تا اوایل صبح جمعه پیش بینی می شود.
کیامرث حاجی زاده افزود : اوج فعالیت این سیستم از اواخر امروز تا فردا بوده که بیشترین حجم بارشها در مناطق شمالی، شرقی، شمال شرقی و ارتفاعات می باشد که در ارتفاعات بارش به صورت برف می باشدکه انتظار آبگرفتگی معابر و طغیانی شدن مسیل ها در این مناطق و اختلال در تردد جاده های کوهستانی استان و مواج شدن شمال خلیج فارس پیش بینی می شود.
وی ادامه داد : براین اساس از فرمانداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانها خواسته شده است نسبت به اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم برای پیشگیری و کاهش حوادث احتمالی ، حضور در محل کار ، آماده باش نمودن کلیه های دستگاه های مربوطه ، درمانی خدماتی ، عملیاتی و اورژانس 115 و اطلاع رسانی و آگاهی به شهروندان را انجام دهند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت : همچنین از شهروندان به ویژه کشاورزان ، روستائیان ، دامداران ، صاحبان قایق های موتوری و صیادی خواسته شده است نکات ایمنی مانند عدم ترددغیرضروری درمواقع شرایط نامساعدجوی وعدم اسکان، تردد،توقف، برپایی کمپ، چادر و چرا و تعلیف احشام در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها ،سواحل دریا را رعایت کنند.

 

<div id="video-display-embed-code_3017244" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2317936/3017244?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما