شناسهٔ خبر: 30242386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله فتنه گران سال 88 به رهبری و ولایت

آيت الله علم الهدي گفت : در فتنه سال 88 فتنه گران به رهبری و ولایت به عنوان ستون نظام حمله ور شدند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما، مرکز خراسان رضوی، امام جمعه مشهد در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد در جوارحمله فتنه گران سال 88 به رهبری و ولایت بارگاه منور رضوی  فتنه 88 را دارای 3 خصوصیت بر شمرد  و گفت: در این حرکت فتنه گران تقلب درانتخابات را بهانه ای برای  حمله به رهبری قرار دادند .

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: دشمن در این فتنه خواص بی بصیرت را برای منفعت طلبی، قدرت و مقام طلبي استخدام کرد و این مسئله شاید در سال 98 هم بوجود بیاید .

خطیب جمعه مشهد یکی از آسیب های فتنه سال 88 را اردوکشی افراد بی دین دانست  و گفت: دشمنان مشکلات اقتصادی را حربه ای برای اردوکشی خیابانی قرار دادند تا از این راه به نظام و انقلاب حمله ور شوند .

آیت الله علم الهدی افزود: از فتنه سال 88 بیش از نه سال گذشته و آنچه برای ما مهم است سال 98 است که دشمنان در حال زمینه سازی برای ایجاد فتنه هستند و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با پایمردی انقلابی و تمسک به اهل بیت و سیدالشهداء جادوی فتنه دشمنان را باطل می کنند .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی درادامه سخنان  خود ضمن اشاره به مجاهدتهای عالم و فقیه بزرگوار آیت الله هاشمی شاهرودی این فقیه بزرگ را سنگربانی وفادار برای انقلاب دانست و از دست دادن این عالم ربانی را ضایعه ای دردناک برای کشور و مردم خراسان رضوی که نماینده ای را از دست دادند اعلام کرد .

 

نظر شما