شناسهٔ خبر: 30082946 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هلال احمر مدارس سیستان وبلوچستان را به وسایل گرمایش مجهز می کند

زاهدان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای تجهیز مدارس ابتدایی و پیش دبستانی این استان به سیستم گرمایشی استاندارد اعلام آمادگی کرد.

صاحب‌خبر -

رسول راشکی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع حادثه دردناک آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان رئیس جمعیت هلال احمر کشور دبیر کل و خزانه دار این جمعیت را مامور کرد تا با حضور در منطقه و بررسی میدانی ضمن هماهنگی با آموزش و پرورش و دیگر دستگاههای مسئول سیستان و بلوچستان مقدمات تجهیز تمام مراکز پیش دبستانی و دبستانی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد این استان را فراهم کنند.
وی گفت: پیش از این نیز به دنبال بحران خشکسالی و مشکلات تامین آب آشامیدنی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر کشور با هماهنگی با وزارت نیرو با اجرای طرح نذر آب به یاری مردم این استان برای مقابله با بحران آب آمده بود.
صبح روز گذشته/سه شنبه/ یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند که تاکنون سه نفر از آنان به نام های مونا خسرو پرست، صبا عربی و یکتا میرشکار جان خود را از دست داده اند
7316**3213

نظر شما