شناسهٔ خبر: 68896238 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

صالحی‌امیری: «سید حسن نصرالله» نماد مقاومت و مجاهدت بود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: بر عهدمان در حمایت از آرمان رهایی قدس شریف پایداریم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست رژیم جنایتکار صهیونیست را محکوم کرد.

 در متن پیام سید رضا صالحی‌امیری آمده است: 

نماد مقاومت، مجاهد نستوه و روحانی پارسا حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله پس از عمری مجاهدت و رهبری مدبرانه حزب‌الله به دست رژیم جنایتکار کودک‌کش صهیونیست به شهادت رسید. 

اینک همه ما عزاداریم و بر عهد و پیمانمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف استوار و پایدار خواهیم ماند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت مهدی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت قهرمان لبنان، اعضای مجاهد حزب‌الله و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات مسالت دارم.

گفتنی است حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) در بیانیه‌ای تایید کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت.

حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما